Zelf geld lenen via crowdfunding?
  

Logo

The Color Haarlemmerdijkinvesteer


Het haarkleurconcept The Color is een groot succes in Amsterdam en daarom starten wij ook aan de Haarlemmerdijk in Amsterdam. Na het doorslaggevende succes van The Color vestigingen De Pijp en Bilderdijkstraat in Amsterdam openen we nu een nieuwe vestiging aan de Haarlemmerdijk in Amsterdam. The Color (voorheen Colorista) is een concept opgericht vanuit de gedachte dat klanten veel beter geïnformeerd en betrokken kunnen worden bij het haarkleuren dan nu gebruikelijk is. Wij vinden het goed informeren van onze klanten ontzettend belangrijk en besteden hier veel aandacht aan. Met behulp van een app en video’s kiest de klant onder begeleiding van een collega de juiste kleur. The Color Haarlemmerdijk v.o.f wordt de derde vestiging in Amsterdam. Ook voor deze vestiging willen we de start mogelijk maken met behulp van de investeerders via Kapitaal Op Maat. Wij zijn op zoek naar € 70.000,- voor de inrichting van het pand. Wij bieden investeerders in ruil een rentepercentage aan van 7,5% gedurende 60 maanden. Het bedrijf Klanten van nu willen betrokken worden bij het haarkleuren en The Color begrijpt dit. The Color is een salon waar klanten terecht kunnen voor het kleuren van hun haar. Ons concept is bijzonder omdat wij de klant door middel van een Colorapp, video's en foto’s een heel duidelijk en realistisch beeld van het eindresultaat kunnen geven. Dit maakt de communicatie over de kleur en het kiezen van de juiste kleur veel gemakkelijker. Op deze manier zorgen wij er met behulp van digitale beleving van het resultaat voor dat iedere kleur en kleurtrend echt op maat gemaakt wordt. Onze collega’s zullen de gewenste haarkleuren zelf maken aan de colorbar en de klant uitnodigen om mee te kijken. Uiteraard bieden wij elke klant ook een goed verzorgingsplan voor de gekozen haarkleur. The Color heette eerder Colorista. In 2017 moesten we de naam van onze salons Colorista wijzigen naar The Color. Ondanks de uitdaging heeft deze verandering een zeer positieve invloed gehad op de salons en onze merkbeleving. Samen met reclame bureau Dawn hebben wij een zeer ludieke campagne bedacht welke te zien is geweest in omgeving Amsterdam en Nijmegen. We hebben de campagne aangejaagd via social media (instagram/facebook) maar ook via een ABRI campagne (25 ABRI’s in een straal van 1 km rondom alle salons). Mede door deze campagne is The Color een begrip geworden in beide steden en heeft het voor een flinke groei in de omzet gezorgd. The Color Haalemmerdijk In de Haarlemmerstraat, Haarlemmerdijk en op het Haarlemmerplein bevinden zich ongeveer 235 winkels. Vroeger was dit de plek waar men de slager, bakker, groenteman, melkboer en andere ambachtslieden kon vinden. Vandaag de dag is er een grote variatie aan winkels te vinden, waardoor het een ideale plek is om te winkelen en rond te lopen. Je hebt er keuze uit gevestigde winkelketens tot knusse, onafhankelijke boetiekjes. De keuze is enorm en dit maakt dat Haarlemmerdijk en –straat eerder zijn uitgeroepen tot de leukste winkelstraat van Nederland. Voor The Color is dit een ideale vestigingsplek en we verwachten dat veel van onze doelgroep ons hier makkelijk weten te vinden. De bedrijfsactiviteit is in overeenstemming met het bestemmingsplan van het vestigingsadres. De restricties van het vestigingsadres beperken zich enkel tot de voorgevel van het pand. Er zijn geen beperkingen opgelegd op grond van de wet milieubeheer en door de gemeente zijn er geen andere vergunningen noodzakelijk. De organisatie The Color Haarlemmerdijk v.o.f. is eigendom van Colorista B.V. (J.W.A.A. Janssen), Arnolda van der Kaap en Floor Mulder. Floor Mulder heeft 11 jaar ervaring in de branche, waarvan 5 jaar als eigenaar van een salon en heeft dus de nodige ervaring. Arnolda van der Knaap heeft 17 jaar ervaring in de kapperswereld, waarvan heeft 9 jaar als onderneemster. Jeffrey Janssen is al jarenlang werkzaam in de branche en is bekend van www.The-Chair.com, het grootste haar & make-up platform met 80.000 bezoekers per maand. Hij is tevens eigenaar van Colorista B.V. Er zullen net als in The Color de Pijp en TheColor Bilderdijkstraat in eerste instantie 4 werknemers werkzaam zijn in de salon. Iedere collega krijgt maandelijks een training in kleurtechnieken en wordt op de hoogte gehouden van de nieuwste trends en ontwikkelingen. De collega’s worden tijdens die trainingen betrokken bij het maken van de fotoshoots en de video's, de zogenaamde tutorials Omzet en Groei The Color De Pijp VOF en The Color Bilderdijk CV zijn de eerste vestigingen van het Concept The Color in Amsterdam. Zoals verwacht slaat het concept aan en daarom openen wij nu vol vertrouwen deze derde vestiging in Amsterdam. De aanvraag is beoordeeld op basis van de forecast cijfers van 2018 en 2019. We verwachten in 2018 een resultaat van € 35.560,- voor belasting te realiseren. In 2019 zal het resultaat dan € 34.327,- voor belasting zijn. Financieringsbehoefte Om de inrichting van The Color Haarlemmerdijk te financieren is een investering van € 84.350,- nodig. Vanuit Colorista B.V. wordt € 25.000,- aan Eigen Vermogen ingebracht. Wij vragen de investeerders van Kapitaal Op Maat een lening van € 70.000,- gedurende 60 maanden en bieden in ruil een rentepercentage van 7,5% aan. De aankleding van de salon is ontzettend belangrijk voor het volledig maken van de beleving van ons concept. Op de bijgevoegde foto’s kunt u het unieke design van onze inrichting zien. Allereerst de speciale colorbar en daarnaast de vloer, plafond en muren. Ook de stoelen, de wastafels en het kassasysteem moeten wij allemaal nog aanschaffen. Waarom Crowdfunding via kapitaal Op Maat? Dit is de vierde keer dat wij een lening aanvragen via Kapitaal Op Maat. Crowdfunding is ons de vorige keren erg goed bevallen. Onze aanvragen werden binnen 1 dag gefinancierd en het contact met investeerders is positief. Voor ons als nieuw concept is alle extra aandacht meegenomen en daarom is naar een bank gaan helemaal niet interessant. Wij zijn een hip merk voor mensen van deze tijd. Crowdfunding past daar bij. Wij willen graag investeerders de kans geven te delen in ons succes en hopen dat ze ons aanbevelen bij hun vrienden en kennissen. Ontzettend bedankt voor jullie vertrouwen en hulp! Meer informatie over The Color? Bezoek onze website http://www.thecolor. nl/

Investeer snel en eenvoudig op het platform met
het grootste aanbod van Nederland.
Projectnaam The Color Haarlemmerdijk
Projectlink Ga naar project
Plaatsingsdatum 06-05-2018
Type financiering Lening
Streefbedrag € 70.000
Rente 7,50%
Looptijd (in maanden) 60 maanden
Branche Detailhandel
Organisatievorm Vennootschap onder firma
Ontwikkelfase Start-up
Doel van investering Werkkapitaal

Het haarkleurconcept The Color is een groot succes in Amsterdam en daarom starten wij ook aan de Haarlemmerdijk in Amsterdam. Na het doorslaggevende succes van The Color vestigingen De Pijp en Bilderdijkstraat in Amsterdam openen we nu een nieuwe vestiging aan de Haarlemmerdijk in Amsterdam. The Color (voorheen Colorista) is een concept opgericht vanuit de gedachte dat klanten veel beter geïnformeerd en betrokken kunnen worden bij het haarkleuren dan nu gebruikelijk is. Wij vinden het goed informeren van onze klanten ontzettend belangrijk en besteden hier veel aandacht aan. Met behulp van een app en video’s kiest de klant onder begeleiding van een collega de juiste kleur. The Color Haarlemmerdijk v.o.f wordt de derde vestiging in Amsterdam. Ook voor deze vestiging willen we de start mogelijk maken met behulp van de investeerders via Kapitaal Op Maat. Wij zijn op zoek naar € 70.000,- voor de inrichting van het pand. Wij bieden investeerders in ruil een rentepercentage aan van 7,5% gedurende 60 maanden. Het bedrijf Klanten van nu willen betrokken worden bij het haarkleuren en The Color begrijpt dit. The Color is een salon waar klanten terecht kunnen voor het kleuren van hun haar. Ons concept is bijzonder omdat wij de klant door middel van een Colorapp, video's en foto’s een heel duidelijk en realistisch beeld van het eindresultaat kunnen geven. Dit maakt de communicatie over de kleur en het kiezen van de juiste kleur veel gemakkelijker. Op deze manier zorgen wij er met behulp van digitale beleving van het resultaat voor dat iedere kleur en kleurtrend echt op maat gemaakt wordt. Onze collega’s zullen de gewenste haarkleuren zelf maken aan de colorbar en de klant uitnodigen om mee te kijken. Uiteraard bieden wij elke klant ook een goed verzorgingsplan voor de gekozen haarkleur. The Color heette eerder Colorista. In 2017 moesten we de naam van onze salons Colorista wijzigen naar The Color. Ondanks de uitdaging heeft deze verandering een zeer positieve invloed gehad op de salons en onze merkbeleving. Samen met reclame bureau Dawn hebben wij een zeer ludieke campagne bedacht welke te zien is geweest in omgeving Amsterdam en Nijmegen. We hebben de campagne aangejaagd via social media (instagram/facebook) maar ook via een ABRI campagne (25 ABRI’s in een straal van 1 km rondom alle salons). Mede door deze campagne is The Color een begrip geworden in beide steden en heeft het voor een flinke groei in de omzet gezorgd. The Color Haalemmerdijk In de Haarlemmerstraat, Haarlemmerdijk en op het Haarlemmerplein bevinden zich ongeveer 235 winkels. Vroeger was dit de plek waar men de slager, bakker, groenteman, melkboer en andere ambachtslieden kon vinden. Vandaag de dag is er een grote variatie aan winkels te vinden, waardoor het een ideale plek is om te winkelen en rond te lopen. Je hebt er keuze uit gevestigde winkelketens tot knusse, onafhankelijke boetiekjes. De keuze is enorm en dit maakt dat Haarlemmerdijk en –straat eerder zijn uitgeroepen tot de leukste winkelstraat van Nederland. Voor The Color is dit een ideale vestigingsplek en we verwachten dat veel van onze doelgroep ons hier makkelijk weten te vinden. De bedrijfsactiviteit is in overeenstemming met het bestemmingsplan van het vestigingsadres. De restricties van het vestigingsadres beperken zich enkel tot de voorgevel van het pand. Er zijn geen beperkingen opgelegd op grond van de wet milieubeheer en door de gemeente zijn er geen andere vergunningen noodzakelijk. De organisatie The Color Haarlemmerdijk v.o.f. is eigendom van Colorista B.V. (J.W.A.A. Janssen), Arnolda van der Kaap en Floor Mulder. Floor Mulder heeft 11 jaar ervaring in de branche, waarvan 5 jaar als eigenaar van een salon en heeft dus de nodige ervaring. Arnolda van der Knaap heeft 17 jaar ervaring in de kapperswereld, waarvan heeft 9 jaar als onderneemster. Jeffrey Janssen is al jarenlang werkzaam in de branche en is bekend van www.The-Chair.com, het grootste haar & make-up platform met 80.000 bezoekers per maand. Hij is tevens eigenaar van Colorista B.V. Er zullen net als in The Color de Pijp en TheColor Bilderdijkstraat in eerste instantie 4 werknemers werkzaam zijn in de salon. Iedere collega krijgt maandelijks een training in kleurtechnieken en wordt op de hoogte gehouden van de nieuwste trends en ontwikkelingen. De collega’s worden tijdens die trainingen betrokken bij het maken van de fotoshoots en de video's, de zogenaamde tutorials Omzet en Groei The Color De Pijp VOF en The Color Bilderdijk CV zijn de eerste vestigingen van het Concept The Color in Amsterdam. Zoals verwacht slaat het concept aan en daarom openen wij nu vol vertrouwen deze derde vestiging in Amsterdam. De aanvraag is beoordeeld op basis van de forecast cijfers van 2018 en 2019. We verwachten in 2018 een resultaat van € 35.560,- voor belasting te realiseren. In 2019 zal het resultaat dan € 34.327,- voor belasting zijn. Financieringsbehoefte Om de inrichting van The Color Haarlemmerdijk te financieren is een investering van € 84.350,- nodig. Vanuit Colorista B.V. wordt € 25.000,- aan Eigen Vermogen ingebracht. Wij vragen de investeerders van Kapitaal Op Maat een lening van € 70.000,- gedurende 60 maanden en bieden in ruil een rentepercentage van 7,5% aan. De aankleding van de salon is ontzettend belangrijk voor het volledig maken van de beleving van ons concept. Op de bijgevoegde foto’s kunt u het unieke design van onze inrichting zien. Allereerst de speciale colorbar en daarnaast de vloer, plafond en muren. Ook de stoelen, de wastafels en het kassasysteem moeten wij allemaal nog aanschaffen. Waarom Crowdfunding via kapitaal Op Maat? Dit is de vierde keer dat wij een lening aanvragen via Kapitaal Op Maat. Crowdfunding is ons de vorige keren erg goed bevallen. Onze aanvragen werden binnen 1 dag gefinancierd en het contact met investeerders is positief. Voor ons als nieuw concept is alle extra aandacht meegenomen en daarom is naar een bank gaan helemaal niet interessant. Wij zijn een hip merk voor mensen van deze tijd. Crowdfunding past daar bij. Wij willen graag investeerders de kans geven te delen in ons succes en hopen dat ze ons aanbevelen bij hun vrienden en kennissen. Ontzettend bedankt voor jullie vertrouwen en hulp! Meer informatie over The Color? Bezoek onze website http://www.thecolor. nl/

Platform Kapitaalopmaat
Platformlink Ga naar Kapitaalopmaat
Oprichtingsjaar platform 2013
Minimum investeringsbedrag € 100 per project
Investeringskosten Eenmalige administratiefee 0,9% van uw investering; staffelkorting op investeringen boven € 10.000