Zelf op zoek naar financiering?
  

Logo

AddContract is een franchise-netwerk van professionele consultants, gespecialiseerd in kostenreductie bij het midden- en kleinbedrijf, grotere corporates en zorgorganisaties. AddContract is gestart in 2012 en vanaf 2018 als franchise-organisatie gestart. Momenteel zijn er twee eigen vestigingen en zeven franchisers. De ambitie is om in 2025 het aantal van 30 franchise-vestigingen te realiseren. Mkb-ers hebben het druk met ondernemen. Daardoor nemen veel ondernemers bijvoorbeeld terugkerende facility contracten voor lief. Markten worden steeds flexibeler, de gemiddelde contractduur wordt steeds korter. Veel ondernemers vragen zich onvoldoende af wanneer contracten aflopen en of er altijd marktconforme bedragen worden gerekend. Het gebrek aan tijd en het idee dat het wel goed zit, is voor veel ondernemers reden om niet actief bezig te zijn met facilitaire contracten. Daarnaast beschikken veel bedrijven niet over de specialistische kennis van contractmanagement, laat staan dat ze een vaste contractspecialist in dienst hebben. Ook de beoordeling van de ondersteunende contracten heeft aandacht nodig. Vaak is het lastig te beoordelen waarop moet worden gelet bij een overeenkomst. AddContract bestaat uit een dienstenpakket en software waarmee, op basis van no cure no pay, bedrijven, organisaties en instellingen eenvoudig en effectief kunnen worden ontzorgd. Door de facilitaire contracten te registeren en bij te houden en deze vervolgens eenvoudig toegankelijk te maken, ontstaat er inzicht en vooral vertrouwen in de kosten versus opbrengsten. De combinatie van ervaring en kennis van de specifieke dossiers in het mkb, zorg– en kindorganisaties en lokaal ondernemerschap van de consultants zorgt ervoor dat AddContract flinke besparingen realiseert, gemiddeld tussen de 25 en 30% met uitschieters naar zelfs 50%. Het concept van AddContract helpt om klanten binnen te halen maar vooral ook bij de ondersteuning van alle onderzoek en werkzaamheden voor de klant. Van de besparing die de consultant realiseert, gaat 70% naar de klant en de resterende 30% zijn inkomsten voor de consultant. Van dit gedeelte draagt de business consultant 30% af. De overeenkomsten die AddContract afsluit met haar opdrachtgevers (de klanten van de consultant) voorzien in een situatie waarbij de 30% afdracht aan de business partner van toepassing is op de besparing die wordt gerealiseerd over de eerste drie jaar. Naarmate de consultant langer actief is zal deze daarom steeds meer inkomsten genereren uit projecten die de consultant al eerder heeft afgesloten of waar er voor de consultant alleen nog nazorgwerkzaamheden zijn. De ervaring van Rudy op het gebied van relatiemanagement zal hem naar alle waarschijnlijkheid in staat stellen om uit zijn klanten meer omzet te halen dan gemiddeld. Meer dan honderden projecten zijn ondertussen uitgevoerd op no cure no pay basis. De grote deskundigheid van de AddContract consultants, gecombineerd met de unieke methodiek, leverde in veel gevallen een positieve bijdrage aan de nettowinst. Opleiding door AddContract AddContract leidt Rudy op in alle aspecten van de exploitatie van zijn AddContract onderneming. Onderdeel hiervan zijn zaken als administratie, backoffice en service. De training gaat gelijk op met het werven van klanten. De directie zorgt voor voortdurende ondersteuning. Het betreft hier een mix van samen optrekken en zelfwerkzaamheid. Of het nu gaat om de landelijke aanpak of de lokale strategie, door de intensieve samenwerking wordt het beste uit de markt gehaald en worden klanten gevonden die bij Rudy passen. Er wordt heel actief gebruik gemaakt van moderne media en professionele prospect benadering. AddContract wordt neergezet als een merk. En als business partner/consultant is Rudy daardoor ook zelf het merk. Als bij AddContract aangesloten ondernemer maakt hij gebruik van alle namen en rechten die verbonden zijn aan het merk. Er is sprake van een compleet concept. Vanzelfsprekend wordt het succes vooral ingegeven door de houding en inzet van de consultants. Daarbij streeft de organisatie naar teamwork en collectiviteit. Door de inbreng van de consultants en vanwege de groei van het aantal klanten neemt de knowhow steeds verder toe en komen veel aspecten van de formule steeds beter tot haar recht. Hierdoor kan ook het dienstenaanbod van AddContract regelmatig worden vernieuwd.

Al geïnvesteerd via crowdfunding? Beheer uw investeringen eenvoudig via Crowdfundpanel.
Projectnaam AddContract Rudy Poell
Projectlink Ga naar project
Plaatsingsdatum 20-02-2020
Type financiering Lening
Streefbedrag € 50.000
Rente 8,00%
Looptijd (in maanden) 36 maanden
Branche Dienstverlening
Organisatievorm Eenmanszaak
Ontwikkelfase Volwassen
Doel van investering Werkkapitaal

AddContract is een franchise-netwerk van professionele consultants, gespecialiseerd in kostenreductie bij het midden- en kleinbedrijf, grotere corporates en zorgorganisaties. AddContract is gestart in 2012 en vanaf 2018 als franchise-organisatie gestart. Momenteel zijn er twee eigen vestigingen en zeven franchisers. De ambitie is om in 2025 het aantal van 30 franchise-vestigingen te realiseren. Mkb-ers hebben het druk met ondernemen. Daardoor nemen veel ondernemers bijvoorbeeld terugkerende facility contracten voor lief. Markten worden steeds flexibeler, de gemiddelde contractduur wordt steeds korter. Veel ondernemers vragen zich onvoldoende af wanneer contracten aflopen en of er altijd marktconforme bedragen worden gerekend. Het gebrek aan tijd en het idee dat het wel goed zit, is voor veel ondernemers reden om niet actief bezig te zijn met facilitaire contracten. Daarnaast beschikken veel bedrijven niet over de specialistische kennis van contractmanagement, laat staan dat ze een vaste contractspecialist in dienst hebben. Ook de beoordeling van de ondersteunende contracten heeft aandacht nodig. Vaak is het lastig te beoordelen waarop moet worden gelet bij een overeenkomst. AddContract bestaat uit een dienstenpakket en software waarmee, op basis van no cure no pay, bedrijven, organisaties en instellingen eenvoudig en effectief kunnen worden ontzorgd. Door de facilitaire contracten te registeren en bij te houden en deze vervolgens eenvoudig toegankelijk te maken, ontstaat er inzicht en vooral vertrouwen in de kosten versus opbrengsten. De combinatie van ervaring en kennis van de specifieke dossiers in het mkb, zorg– en kindorganisaties en lokaal ondernemerschap van de consultants zorgt ervoor dat AddContract flinke besparingen realiseert, gemiddeld tussen de 25 en 30% met uitschieters naar zelfs 50%. Het concept van AddContract helpt om klanten binnen te halen maar vooral ook bij de ondersteuning van alle onderzoek en werkzaamheden voor de klant. Van de besparing die de consultant realiseert, gaat 70% naar de klant en de resterende 30% zijn inkomsten voor de consultant. Van dit gedeelte draagt de business consultant 30% af. De overeenkomsten die AddContract afsluit met haar opdrachtgevers (de klanten van de consultant) voorzien in een situatie waarbij de 30% afdracht aan de business partner van toepassing is op de besparing die wordt gerealiseerd over de eerste drie jaar. Naarmate de consultant langer actief is zal deze daarom steeds meer inkomsten genereren uit projecten die de consultant al eerder heeft afgesloten of waar er voor de consultant alleen nog nazorgwerkzaamheden zijn. De ervaring van Rudy op het gebied van relatiemanagement zal hem naar alle waarschijnlijkheid in staat stellen om uit zijn klanten meer omzet te halen dan gemiddeld. Meer dan honderden projecten zijn ondertussen uitgevoerd op no cure no pay basis. De grote deskundigheid van de AddContract consultants, gecombineerd met de unieke methodiek, leverde in veel gevallen een positieve bijdrage aan de nettowinst. Opleiding door AddContract AddContract leidt Rudy op in alle aspecten van de exploitatie van zijn AddContract onderneming. Onderdeel hiervan zijn zaken als administratie, backoffice en service. De training gaat gelijk op met het werven van klanten. De directie zorgt voor voortdurende ondersteuning. Het betreft hier een mix van samen optrekken en zelfwerkzaamheid. Of het nu gaat om de landelijke aanpak of de lokale strategie, door de intensieve samenwerking wordt het beste uit de markt gehaald en worden klanten gevonden die bij Rudy passen. Er wordt heel actief gebruik gemaakt van moderne media en professionele prospect benadering. AddContract wordt neergezet als een merk. En als business partner/consultant is Rudy daardoor ook zelf het merk. Als bij AddContract aangesloten ondernemer maakt hij gebruik van alle namen en rechten die verbonden zijn aan het merk. Er is sprake van een compleet concept. Vanzelfsprekend wordt het succes vooral ingegeven door de houding en inzet van de consultants. Daarbij streeft de organisatie naar teamwork en collectiviteit. Door de inbreng van de consultants en vanwege de groei van het aantal klanten neemt de knowhow steeds verder toe en komen veel aspecten van de formule steeds beter tot haar recht. Hierdoor kan ook het dienstenaanbod van AddContract regelmatig worden vernieuwd.

Bron: Capital Circle d.d. 20-02-2020 Disclaimer: De beschrijving is letterlijk overgenomen van bovenstaande Bron en (eventueel) gecorrigeerd voor Persoonsgevens. Beek & Linden B.V. kan niet aansprakelijk worden gehouden voor de inhoud van deze beschrijving. Eigenaar van het project kan via Crowdfundmarkt een verzoek indienen om de beschrijving te verwijderen van deze pagina.

Platform Capital Circle
Platformlink Ga naar Capital Circle
Oprichtingsjaar platform 2015
Minimum investeringsbedrag € 500 per project
Investeringskosten Jaarlijkse servicefee 1,0% van uw investering

Lening - 8,00%

€0 / €75.000

Capital Circle

Lening - 5,10%

€7.000 / €35.000

Lenderspender

Lening - 6,00%

€126.500 / €575.000

Geldvoorelkaar

Lening - 8,00%

€99.000 / €150.000

Waardevoorjegeld

Lening - 7,00%

€0 / €25.000

Geldvoorelkaar

Lening - 8,00%

€28.875 / €52.500

Geldvoorelkaar

Lening - 5,50%

€790.500 / €850.000

Oneplanetcrowd

Aandelen

€142.500 / €150.000

Symbid