Wat is de aard van de activiteit van de onderneming? In het winkelcentrum Oostermeent in Huizen exploiteert Cristal Cleaning sinds 1998 een textielreinigingsbedrijf in franchiseverband. In Nederland werken op dit moment 16 soortgelijke winkels via het Cristal Cleaning franchise-concept. Op al deze locaties vindt behandeling ter plekke plaats waardoor de levertijd voor de consument binnen enkele uren kan plaatsvinden. Ons motto is dan ook ‘voor 10.00 uur gebracht is na 16.00 uur klaar”. Maar liever spreken wij van een dienst waarbij de klant bepaalt, wanneer hij het artikel klaar wil hebben. Zeker gezien de concurrentie met supermarkten is deze snelle service samen met ons vakmanschap en advisering ter plekke beslist noodzakelijk. Om onze dienstverlening optimaal te laten verlopen hebben wij bij de overname in 1998 een complete renovatie laten uitvoeren. Een aantal machines is vervangen, waardoor milieuvriendelijker gereinigd kan worden, maar ook een snellere levertijd kan plaatsvinden. Samen met een nieuw winkelinterieur is er een nieuwe frisse look aan het bedrijf toegevoegd.

Beleg je ook anders dan via crowdfunding? Beheer je totale portefeuille op 1 centrale locatie met onze tool investID.
Projectnaam Cristal Cleaning
Projectlink Ga naar project
Plaatsingsdatum 16-10-2015
Type financiering Lening
Streefbedrag € 55.000
Rente 9,00%
Looptijd (in maanden) 60 maanden
Branche Detailhandel
Organisatievorm Besloten vennootschap
Ontwikkelfase Groei
Doel van investering Werkkapitaal

Wat is de aard van de activiteit van de onderneming? In het winkelcentrum Oostermeent in Huizen exploiteert Cristal Cleaning sinds 1998 een textielreinigingsbedrijf in franchiseverband. In Nederland werken op dit moment 16 soortgelijke winkels via het Cristal Cleaning franchise-concept. Op al deze locaties vindt behandeling ter plekke plaats waardoor de levertijd voor de consument binnen enkele uren kan plaatsvinden. Ons motto is dan ook ‘voor 10.00 uur gebracht is na 16.00 uur klaar”. Maar liever spreken wij van een dienst waarbij de klant bepaalt, wanneer hij het artikel klaar wil hebben. Zeker gezien de concurrentie met supermarkten is deze snelle service samen met ons vakmanschap en advisering ter plekke beslist noodzakelijk. Om onze dienstverlening optimaal te laten verlopen hebben wij bij de overname in 1998 een complete renovatie laten uitvoeren. Een aantal machines is vervangen, waardoor milieuvriendelijker gereinigd kan worden, maar ook een snellere levertijd kan plaatsvinden. Samen met een nieuw winkelinterieur is er een nieuwe frisse look aan het bedrijf toegevoegd.

Bron: Geldvoorelkaar d.d. 16-10-2015 Disclaimer: De beschrijving is letterlijk overgenomen van bovenstaande Bron en (eventueel) gecorrigeerd voor Persoonsgevens. Beek & Linden B.V. kan niet aansprakelijk worden gehouden voor de inhoud van deze beschrijving. Eigenaar van het project kan via Crowdfundmarkt een verzoek indienen om de beschrijving te verwijderen van deze pagina.

Platform Geldvoorelkaar
Platformlink Ga naar Geldvoorelkaar
Oprichtingsjaar platform 2010
Minimum investeringsbedrag € 100 per project
Investeringskosten Jaarlijkse succesfee 0,4% van uw investering

Lening - 6,50%

€0 / €975.000

Geldvoorelkaar

Lening - 5,50%

€0 / €750.000

Geldvoorelkaar

Lening - 6,50%

€0 / €276.000

Geldvoorelkaar

Lening - 7,50%

€255.200 / €290.000

Geldvoorelkaar

Lening - 7,00%

€0 / €95.000

Kapitaalopmaat

Lening - 5,00%

€332.000 / €415.000

Lendahand

Hulp nodig bij uw zakelijke financiering?