Zelf op zoek naar financiering?
  

Logo

Crushi™, crunchy sushiinvesteer


klik op de afbeelding;Wat is de aard van de activiteiten van de onderneming? Aji Food bedenkt en produceert innovatieve foodconcepten. Dit jaar lanceerde Aji Food het concept Crushi™, sushi in een krokant jasje. Dit gepatenteerde premium foodconcept brengt de trends sushi en fingerfood samen in een makkelijk te bewaren en te bereiden product. Crushi™ is klaar om de foodmarkt te betreden en te veroveren.;Crushi™ is een ingevroren product (en daarom makkelijk te distribueren en te bewaren) dat de sensatie geeft van verse koude sushi met een krokante warme bite. De twee smaaksensaties California Crushi & Vega Crushi worden bereid met verse ingrediënten, waarna ze ingevroren en verpakt worden. Een uitermate geschikte, bewuste en veelzijdige keuze als voor-, tussen- en hoofdgerecht, als onderdeel van een buffet of als alternatief premium snack.;Jeroen van de Velde (eigenaar van Bar/Restaurant Inspired in Utrecht) en Martijn Klein (MBA) staan samen aan het roer van Crushi™. Jeroen houdt zich bezig met de (door)ontwikkeling van Crushi™, Martijn is verantwoordelijk voor de sales. Samen zien zij de mogelijkheden van Crushi™ en breiden zij vanuit Utrecht de Crushi-olievlek verder uit.;Door chef-koks, inkoopmanagers en andere foodprofessionals wordt Crushi™ als de innovatie van 2015 ervaren. Veel aandacht is gegeven aan Crushi™ via verschillende media, RTV en online. Crushi™ is nu verkrijgbaar via onder andere DeliXL, Hanos, Zeevishandel Jan van Os, gesprekken zijn gaande met andere leveranciers en groothandels. Veel horeca gelegenheden aan stranden, in steden, streken en dorpen, kleine en grote ketens en zelfstandigen zijn afnemer en dit aantal groeit met de dag. Denk hierbij onder andere aan NH-hotels, Roompot vakantieparken en Jaarbeurs Utrecht in samenwerking met Albert Verlinde, Backstage Entertainment, voor de theaterproductie ‘The Bodyguard’.;Waar wordt de financiering voor aangewend? Begin 2015 is Crushi™ gelanceerd op de Horecava. Voor en zeker na de lancering zijn Jeroen en Martijn met Crushi™ in hoog tempo en met succes de Nederlandse en zelfs de buitenlandse markt aan het veroveren. De financiering zal aangewend worden om Crushi™ naar de volgende fase en een hoger niveau te brengen. Te denken valt aan meer afzetkanalen op de Nederlandse en internationale markt en ontwikkeling van meerdere smaken Crushi.;Wat zijn de korte termijn vooruitzichten van de onderneming? Crushi™ is gebaseerd op twee trends in food: Sushi en fingerfood. De vooruitzichten voor deze beide trends voor de periode tot aan 2020 zijn goed, de verwachting is dat de markt voor sushi en de vraag naar fingerfood zal blijven groeien.;Sushi staat bekend als gezond en vers. Echter, normale sushi wordt snel oud en verliest haar smaak. Door na de bereiding de sushi te paneren en in te vriezen, worden smaak en knapperigheid bewaard en bevat de gefrituurde sushi net zoveel smaak en als normale sushi, maar is veel knapperiger en verrassender dan haar voorganger.;Crushi stelt zichzelf een aantal doelen: opname in het assortiment van de vier grote foodgroothandels in Nederland: Deli XL, Hanos, Makro en Sligro en opname door de grotere cateringbedrijven. Na de opname van Crushi in het assortiment van de foodgroothandels in 2015 volgt in 2016 de uitrol naar de internationale foodmarket via een licentiemodel.;Wat is de globale organisatorische structuur van de onderneming? Aji Food BV is opgericht vanuit Etang de la Breche Holding BV en Van de Velde Holding BV. Het management is in handen van Jeroen en Martijn, waarbij zij worden ondersteund door een media- en communicatiebureau, een PR en social mediaspecialist en een accountant. Door de inner circle klein te houden kan, indien nodig, makkelijk worden opgeschaald naar extra ondersteuning in de vorm van promotiewerkzaamheden, uitbreiding in online zichtbaarheid of productie van Crushi.;Wat is globaal het omzetniveau van de onderneming? De verwachte omzet van het eerste jaar is geraamd op meer dan € 135.000,-. Het tweede jaar wordt ingezet op een omzet van meer dan € 300.000,- met een gematigde management fee en een regulier ondernemingsresultaat. Dit is exclusief de opbrengst uit licentieproductie die buiten Nederland kan worden gegenereerd. Naar aanleiding van de goede ontvangst op de Horecava 2015 is de verwachting dat Crushi snel zal doorgroeien tot een begrip in de foodmarket in Nederland en ver daarbuiten.;Wat is het eigen vermogen van de onderneming? Het gezamenlijke eigen vermogen van Aji Food BV ligt momenteel op € 48.000,-. We beschouwen dit bedrag als oprichtingskapitaal en we verklaren nadrukkelijk dat we geen onttrekkingen of opnames hiervan zullen doen gedurende de looptijd van de crowdfunding.;Waarom vraagt u de lening aan via Geldvoorelkaar.nl? De transparante vorm van lenen kan snel gerealiseerd worden. Geldvoorelkaar.nl heeft een goede track record en biedt hierdoor een betrouwbaar resultaat. Verder draagt de gratis exposure via de website van Geldvoorelkaar.nl bij aan de promotie van Crushi™.;Wat is onze tegenprestatie? Wij nodigen elke investeerder uit om zaterdagmiddag 7 november onze Crushi™ te komen proeven in Utrecht bij Bar/ Restaurant Inspired. De deur is geopend vanaf 13.00 uur en de proeverij loopt tot aan 17.00 uur. U bent natuurlijk ook van harte welkom om voorafgaand of na de uitgebreide proefronde onze mooie Domstad te bezoeken. Iedere investeerder die al bij aankomst of op;zaterdagmiddag zelf meer dan € 1.999,- heeft ingelegd via Geldvoorelkaar.nl;krijgt een premium doos California Crushi of Vega Crushi mee naar huis (gevuld;met 10 rollen krokante sushi). Als u niet in de gelegenheid bent kunt u de doos natuurlijk ook later ophalen.;Voor andere en de laatste informatie lees: http://thecrushi.com/crushi-blog/ of volg ons op social media.;Noot van Geldvoorelkaar.nl: Geldnemer is Aji Food BV. Medegeldnemers zijn Etang de la Breche Holding BV, Van de Velde Holding BV en de heren M.A.J. Klein en J.M.A. van de Velde, die daarmee tekenen voor hoofdelijke aansprakelijkheid in privé. De drie BV's zijn gelijktijdig in mei 2014 opgericht, speciaal voor dit doel. Het in de aanhef van deze pitch genoemde G-PD percentage en Creditsafe score zijn die van Aji Food BV, de werkmaatschappij. Etang de la Breche Holding BV heeft een G-PD percentage van 0,06% en een Creditsafe score van 53. Van de Velde Holding BV heeft ook een G-PD percentage van 0,06% en een Creditsafe score van 53.

Al geïnvesteerd via crowdfunding? Beheer uw investeringen eenvoudig via Crowdfundpanel.
Projectnaam Crushi™, crunchy sushi
Projectlink Ga naar project
Plaatsingsdatum 30-10-2015
Type financiering Lening
Streefbedrag € 75.000
Rente 8,00%
Looptijd (in maanden) 24 maanden
Branche Horeca
Organisatievorm Besloten vennootschap
Ontwikkelfase Start-up
Doel van investering Werkkapitaal

klik op de afbeelding;Wat is de aard van de activiteiten van de onderneming? Aji Food bedenkt en produceert innovatieve foodconcepten. Dit jaar lanceerde Aji Food het concept Crushi™, sushi in een krokant jasje. Dit gepatenteerde premium foodconcept brengt de trends sushi en fingerfood samen in een makkelijk te bewaren en te bereiden product. Crushi™ is klaar om de foodmarkt te betreden en te veroveren.;Crushi™ is een ingevroren product (en daarom makkelijk te distribueren en te bewaren) dat de sensatie geeft van verse koude sushi met een krokante warme bite. De twee smaaksensaties California Crushi & Vega Crushi worden bereid met verse ingrediënten, waarna ze ingevroren en verpakt worden. Een uitermate geschikte, bewuste en veelzijdige keuze als voor-, tussen- en hoofdgerecht, als onderdeel van een buffet of als alternatief premium snack.;Jeroen van de Velde (eigenaar van Bar/Restaurant Inspired in Utrecht) en Martijn Klein (MBA) staan samen aan het roer van Crushi™. Jeroen houdt zich bezig met de (door)ontwikkeling van Crushi™, Martijn is verantwoordelijk voor de sales. Samen zien zij de mogelijkheden van Crushi™ en breiden zij vanuit Utrecht de Crushi-olievlek verder uit.;Door chef-koks, inkoopmanagers en andere foodprofessionals wordt Crushi™ als de innovatie van 2015 ervaren. Veel aandacht is gegeven aan Crushi™ via verschillende media, RTV en online. Crushi™ is nu verkrijgbaar via onder andere DeliXL, Hanos, Zeevishandel Jan van Os, gesprekken zijn gaande met andere leveranciers en groothandels. Veel horeca gelegenheden aan stranden, in steden, streken en dorpen, kleine en grote ketens en zelfstandigen zijn afnemer en dit aantal groeit met de dag. Denk hierbij onder andere aan NH-hotels, Roompot vakantieparken en Jaarbeurs Utrecht in samenwerking met Albert Verlinde, Backstage Entertainment, voor de theaterproductie ‘The Bodyguard’.;Waar wordt de financiering voor aangewend? Begin 2015 is Crushi™ gelanceerd op de Horecava. Voor en zeker na de lancering zijn Jeroen en Martijn met Crushi™ in hoog tempo en met succes de Nederlandse en zelfs de buitenlandse markt aan het veroveren. De financiering zal aangewend worden om Crushi™ naar de volgende fase en een hoger niveau te brengen. Te denken valt aan meer afzetkanalen op de Nederlandse en internationale markt en ontwikkeling van meerdere smaken Crushi.;Wat zijn de korte termijn vooruitzichten van de onderneming? Crushi™ is gebaseerd op twee trends in food: Sushi en fingerfood. De vooruitzichten voor deze beide trends voor de periode tot aan 2020 zijn goed, de verwachting is dat de markt voor sushi en de vraag naar fingerfood zal blijven groeien.;Sushi staat bekend als gezond en vers. Echter, normale sushi wordt snel oud en verliest haar smaak. Door na de bereiding de sushi te paneren en in te vriezen, worden smaak en knapperigheid bewaard en bevat de gefrituurde sushi net zoveel smaak en als normale sushi, maar is veel knapperiger en verrassender dan haar voorganger.;Crushi stelt zichzelf een aantal doelen: opname in het assortiment van de vier grote foodgroothandels in Nederland: Deli XL, Hanos, Makro en Sligro en opname door de grotere cateringbedrijven. Na de opname van Crushi in het assortiment van de foodgroothandels in 2015 volgt in 2016 de uitrol naar de internationale foodmarket via een licentiemodel.;Wat is de globale organisatorische structuur van de onderneming? Aji Food BV is opgericht vanuit Etang de la Breche Holding BV en Van de Velde Holding BV. Het management is in handen van Jeroen en Martijn, waarbij zij worden ondersteund door een media- en communicatiebureau, een PR en social mediaspecialist en een accountant. Door de inner circle klein te houden kan, indien nodig, makkelijk worden opgeschaald naar extra ondersteuning in de vorm van promotiewerkzaamheden, uitbreiding in online zichtbaarheid of productie van Crushi.;Wat is globaal het omzetniveau van de onderneming? De verwachte omzet van het eerste jaar is geraamd op meer dan € 135.000,-. Het tweede jaar wordt ingezet op een omzet van meer dan € 300.000,- met een gematigde management fee en een regulier ondernemingsresultaat. Dit is exclusief de opbrengst uit licentieproductie die buiten Nederland kan worden gegenereerd. Naar aanleiding van de goede ontvangst op de Horecava 2015 is de verwachting dat Crushi snel zal doorgroeien tot een begrip in de foodmarket in Nederland en ver daarbuiten.;Wat is het eigen vermogen van de onderneming? Het gezamenlijke eigen vermogen van Aji Food BV ligt momenteel op € 48.000,-. We beschouwen dit bedrag als oprichtingskapitaal en we verklaren nadrukkelijk dat we geen onttrekkingen of opnames hiervan zullen doen gedurende de looptijd van de crowdfunding.;Waarom vraagt u de lening aan via Geldvoorelkaar.nl? De transparante vorm van lenen kan snel gerealiseerd worden. Geldvoorelkaar.nl heeft een goede track record en biedt hierdoor een betrouwbaar resultaat. Verder draagt de gratis exposure via de website van Geldvoorelkaar.nl bij aan de promotie van Crushi™.;Wat is onze tegenprestatie? Wij nodigen elke investeerder uit om zaterdagmiddag 7 november onze Crushi™ te komen proeven in Utrecht bij Bar/ Restaurant Inspired. De deur is geopend vanaf 13.00 uur en de proeverij loopt tot aan 17.00 uur. U bent natuurlijk ook van harte welkom om voorafgaand of na de uitgebreide proefronde onze mooie Domstad te bezoeken. Iedere investeerder die al bij aankomst of op;zaterdagmiddag zelf meer dan € 1.999,- heeft ingelegd via Geldvoorelkaar.nl;krijgt een premium doos California Crushi of Vega Crushi mee naar huis (gevuld;met 10 rollen krokante sushi). Als u niet in de gelegenheid bent kunt u de doos natuurlijk ook later ophalen.;Voor andere en de laatste informatie lees: http://thecrushi.com/crushi-blog/ of volg ons op social media.;Noot van Geldvoorelkaar.nl: Geldnemer is Aji Food BV. Medegeldnemers zijn Etang de la Breche Holding BV, Van de Velde Holding BV en de heren M.A.J. Klein en J.M.A. van de Velde, die daarmee tekenen voor hoofdelijke aansprakelijkheid in privé. De drie BV's zijn gelijktijdig in mei 2014 opgericht, speciaal voor dit doel. Het in de aanhef van deze pitch genoemde G-PD percentage en Creditsafe score zijn die van Aji Food BV, de werkmaatschappij. Etang de la Breche Holding BV heeft een G-PD percentage van 0,06% en een Creditsafe score van 53. Van de Velde Holding BV heeft ook een G-PD percentage van 0,06% en een Creditsafe score van 53.

Bron: Geldvoorelkaar d.d. 30-10-2015 Disclaimer: De beschrijving is letterlijk overgenomen van bovenstaande Bron en (eventueel) gecorrigeerd voor Persoonsgevens. Beek & Linden B.V. kan niet aansprakelijk worden gehouden voor de inhoud van deze beschrijving. Eigenaar van het project kan via Crowdfundmarkt een verzoek indienen om de beschrijving te verwijderen van deze pagina.

Platform Geldvoorelkaar
Platformlink Ga naar Geldvoorelkaar
Oprichtingsjaar platform 2010
Minimum investeringsbedrag € 100 per project
Investeringskosten Jaarlijkse succesfee 0,4% van uw investering

Lening - 5,10%

€7.000 / €35.000

Lenderspender

Lening - 8,00%

€32.864 / €298.764

Kapitaalopmaat

Lening - 5,00%

€92.641 / €298.841

Kapitaalopmaat

Lening - 6,00%

€530.000 / €1.000.000

Geldvoorelkaar

Lening - 5,50%

€153.000 / €180.000

Kapitaalopmaat

Lening - 7,50%

€116.048 / €163.448

Kapitaalopmaat

Lening - 4,50%

€200.600 / €236.000

Kapitaalopmaat