Zelf op zoek naar financiering?
  

Logo

KonaCom Horecasoftwareinvesteer


Wat is de aard van de activiteiten van de onderneming?;KonaCom online horecaspecialisten is in 2010 opgericht met als visie de veelvoud aan digitale informatie en mogelijkheden binnen de horeca begrijpelijk en toepaspaar te maken voor ondernemers uit het midden en kleinbedrijf. Onze focus lag voornamelijk bij de logiesvertrekkende bedrijven van Nederland en Nederlandstalige ondernemers in het buitenland. Wij zorgen ervoor dat uw accommodatie (Hotel, B&B, Camping, appartementencomplex, etc.) vindbaar is op internet met de juiste beschrijving in woorden en beelden, de juiste prijs, op de juiste kanalen en op het juiste moment.;Dit realiseren we door het leveren van de juiste softwareproducten welke allen met elkaar communiceren en door het geven van Consultancy en training on the job voor ondernemers/managers en medewerkers.;De periode 2010-2014 hebben wij voornamelijk nodig gehad voor het samenstellen en deels maken van onze softwarepakketten, opbouwen van een relevant netwerk van collega’s, contactpersonen bij de diverse bedrijven die online accommodaties verkopen zoals Booking.com, Expedia, Arke Travel, etc., leveranciers en potentiele klanten. Vanaf 2014 is de actieve verkoop begonnen en omzet en aantal klanten liggen ruim op budget.;Eind 2014 kwam er vraag vanuit de markt om een kassasysteem te leveren welke direct aan onze hotelsoftware gekoppeld kon worden. Wij hebben een uitvoerig onderzoek gedaan bij nagenoeg alle aanbieders van kassasystemen op de Nederlandse markt. Het werd ons erg duidelijk is dat er een verschuiving plaatsvind van de traditionele kassasystemen naar een nieuwe generatie leveranciers welke hoogwaardige software aanbied op gunstig geprijsde hardware. Een concept wat niet alleen ons heel erg aanspreekt, maar tevens de vele horecaondernemers die op zoek zijn naar een nieuw of vervangend kassasysteem.;Net als in onze accommodatie software willen wij enkel samenwerken met de beste uit dit segment. Zo zijn we terechtgekomen bij de iPad kassa leverancier Gastrofix uit Duitsland. Wij hebben de koppeling met onze software geregeld, de software vertaald naar het Nederlands en volledig aangepast aan Nederlandse wensen en wetgeving.;Na lancering van ons product bij de accommodatie verstrekkers begin 2015 werd het al snel duidelijk dat er voor dit systeem een grote behoefte is in de horecamarkt. Al snel hebben we het besluit genomen om de iPad kassa’s van Gastrofix niet alleen aan accommodatie verstrekkers aan te bieden maar aan alle horecaondernemers die een kassa willen hebben aan de bovenkant van de markt, zonder daar een aparte financiering voor te hoeven afsluiten.;Het duurzame aan onze producten is dat zowel de accommodatietak als de iPad kassa’s allen werken met maandelijkse abonnementen. Dit in combinatie met onze zeer persoonlijke en toegewijde dienstverlening maakt dat we niet af nauwelijks klanten verliezen dus maandelijkse inkomsten blijven behouden.;Waar wordt de financiering voor aangewend?;Onze financiering wordt geheel gebruikt om de iPad kassa tak goed in de markt te zetten.;Als eerste hebben wij een dealernetwerk nodig met een landelijke dekking. Wij zijn gevestigd in het zuiden van het land. Om snel en adequaat te reageren op aanvragen is het noodzakelijk een netwerk van specialisten te hebben welke samen een landelijke dekking hebben. Ook voor de potentiele klanten geeft dit een gerust gevoel wanneer zij weten dat er in het geval van problemen na installatie ook iemand snel ter plekke kan zijn. Wij hebben er voor gekozen om met wederverkopers te werken i.p.v. medewerkers in loondienst. Wij zijn van mening dat eigen ondernemers onze klanten met net zoveel passie als wij zelf benaderen en behandelen. Deze wederverkopers krijgen een vergoeding wanneer zij iets verkopen. Toch moeten wij investeren in deze personen. Wij voorzien allen van een website, visitekaartjes, folders, overig promotiemateriaal en de benodigde hardware om de kassa te demonstreren (iPad, iPod, router, printer en koffer waar alles ingaat).;Als tweede beginnen we een webshop voor kassabenodigdheden. Wij kopen onze hardware via onze contacten bij Gastrofix gunstig in. Voor onze kassa klanten hebben wij een webshop nodig voor kassarollen, printlint etc. Onze leverancier biedt echter een veel breder assortiment welke wij Europees gezien via een webwinkel kunnen en willen verkopen. Voor het professioneel neerzetten, inrichten en in de markt zetten van deze webshop moeten wij echter professionele hulp inschakelen.;Om voldoende leads (aanvragen) te genereren is een onderdeel van onze strategie het inzetten van Google Adwords campagnes. Het neerzetten en uitvoeren van deze campagnes heet echter een bepaalde aanlooptijd nodig voordat er een goede conversie uitkomt. Deze periode moeten wij voorfinancieren. Tevens willen wij financiële mogelijkheden hebben om middels gerichte uitingen in vakbladen (websites) onze naamsbekendheid te vergroten. Wij verkopen weliswaar de beste kassa binnen ons segment maar dat moeten anderen wel weten.;Om deze groei te kunnen realiseren zullen wij daarnaast moeten beschikken over een gezonde handelsvoorraad om onze aanvragen snel en goed te kunnen invullen. Als laatste ziet u onderstaand een Duitstalig productpresentatiefilmpje. Beelden zeggen meer dan woorden. Wij willen een Nederlandstalige versie laten maken voor op onze website, Youtube, Facebook en Linkedin.;Wat is uw ervaring in de branche?;Marc van Benthum, 44 jaar oud, samenwonend en 4 kinderen. 25 jaar horecaervaring voornamelijk als leidinggevende/vestiging/hotelmanager bij oa: Maison van de Boer partycatering, AC restaurants en hotels, Fletcher hotelgroep en Hotel Arcen. Door mijn ervaring heb ik een goed gevoel over de behoefte in de markt wat mij helpt zowel in mijn sales al consultancy gesprekken en het vinden van de juiste producten voor de ondernemer in kwestie. Mijn passie is mijn werk geworden en samen met Jaspar en de wederverkopers ben ik klaar om heel Nederland en België te laten kennismaken met onze dienstverlening.;Jaspar Steenman 29 jaar, vrijgezel. Naast het feit dat ik vanaf jongs af aan horeca ervaring heb opgedaan bij OA: Hilton, Center Parcs en als bedrijfsleider bij van meerdere zaken heb ik veel kennis binnen de IT. Ik heb 2,5 jaar gewerkt bij een IT bedrijf op het gebied van internet en ben bezig met een deeltijd HBO opleiding Informatica. Gedurende mijn school en loopbaan ben ik altijd betrokken geweest bij IT projecten zoals oa: Kassa installaties, websites maken, mailingcampagnes opzetten en het automatiseren van de dagelijkse taken en werkzaamheden.;Wat zijn de korte termijn vooruitzichten van de onderneming?;Onze accommodatie tak blijft een gezonde constante groei vertonen. We gaan aan de omzet een positieve wending geven door onze marge te vergroten. We hebben inmiddels zoveel kennis en kunde dat we op basis van “no cure no pay” afspraken kunnen maken met ondernemers welke ons resultaat positief zullen beïnvloeden. Ook in deze tak zullen begin 2016 twee nieuwe wederverkopers toetreden wat een gunstig effect op het resultaat zal hebben.;2015 is voor ons het introductiejaar van ons kassasysteem. We sluiten eind oktober af met 25 klanten. Met behulp van bovenstaande financiering gaan we 2016 met minstens 125 klanten afsluiten.;Onze webshop moet in 2016 een omzet van 25.000 euro kunnen halen. Hier zit een inkoop op van 75%.;Hoe is de globale organisatorische structuur van de onderneming?;2 Vennoten. Jaspar Steenman en Marc van Benthum.;Jaspar Steenman is hoofdverantwoordelijk voor de iPad kassa’s en verantwoordelijk voor de IT gerelateerde zaken van het gehele bedrijf. Naast zijn eigen installaties en setup van kassasytemen Hij stuurt de wederverkopers aan op het moment dat zij met de installatie en setup bezig zijn. Jaspar is tevens eindverantwoordelijk voor de websites, toekomstige webshop en alle overige technische zaken. Op kantoor wordt hij ondersteund door Rinia Kassim.;Marc van Benthum is hoofdverantwoordelijk voor de accommodatiesoftware. Tevens verantwoordelijk voor de sales en marketing van accommodatiesoftware en kassasystemen. In zijn rol stuurt hij de wederverkopers en leadpartners aan van de accommodatiesoftware en de wederverkopers van de kassasystemen op het moment dat zij in het verkooptraject zitten. Uiteraard voert Marc ook zelf actieve salestrajecten bij potentiele klanten uit.;Wat is globaal het omzetniveau van de onderneming?;• 2014 netto omzet € 18.905,-(enkele accommodaties als klant, in deze tijd hadden de beide Vennoten nog een vaste baan elders);• 2015 prognose netto omzet € 56.000,- op basis actuele cijfers t/m 30-9-2015;• 2016 prognose netto omzet € 161.370,-;Wij zijn feitelijk pas sinds mei 2015 voor 100% bezig met de zaak.;De omzetontwikkeling is van daaruit ook pas feitelijk in Q3 2015 definitief gestart met onze huidig productenmix (accommodaties en kassa’s vanaf mei 2015 volledig in de markt). Reeds nu kunnen wij uitzien op overschrijding van de aanvankelijk prognose voor 2015.;Waarom vraagt u de lening aan via Geldvoorelkaar.nl?;Crowdfunding spreekt ons 100% aan. Het concept waaraan eerst een toetsing van geldvoorelkaar.nl vooraf gaat en bij groen ligt op de site komt is al super. Dat vervolgens de markt kan bepalen of zij willen investeren is toch fantastisch. We zijn niet eens naar een bank gegaan. Boven staat voorop wie wij zijn en wat we kunnen. Dat willen we aan alle belangstellende vertellen.;Wat is uw eigen vermogen ten opzicht van het balanstotaal?;Wij hebben geen noemenswaardig eigen vermogen in de onderneming en hebben de onderneming afgelopen periode gefinancierd vanuit eigen middelen.;Is er voldoende cash flow om aan de verplichtingen te voldoen?;De liquiditeitsbegroting van 2016 geeft voldoende ruimte om aan onze aflossingsverplichting te voldoen. Daarbij hebben we de begroting nog behoudend ingezet.;Zijn er naast deze lening externe partijen die participeren in het verkrijgen van de benodigde middelen?;Nee, die zijn er niet.;Wat is onze tegenprestatie?;Naast de vaste afspraken over rente en aflossing hopen wij ook een paar belangstellenden uit ons vakgebied te bereiken. Omdat de financieringsaanvraag betrekking heeft op onze kassa’s willen we de aanbieding hier ook op richten.;Korting voor investeerders in ons project op aanschaf van setup en installatie van onze kassa + korting op de maandelijkse kosten;• bij investering > € 500,- een korting van 33% op de setup en installatiekosten van onze kassa + 10% korting op de maandelijkse kosten.;• bij investering > € 1.000,- een korting van 50% korting op de setup en installatiekosten van onze kassa + 20% korting op de maandelijkse kosten.;• bij investering > € 2.500,- gratis setup en installatie van onze kassa + 20% korting op de maandelijkse kosten.;Noot Geldvoorelkaar.nl: BKR score J voor Jasper Steenman. Uit nader onderzoek blijken er geen achterstanden/onregelmatigheden te bestaan. Onze verklaring voor deze score houdt mogelijk verband met een recente financiering aan firmant Jasper Steenman welke betrekking heeft op het aangaan van een autolease (VW Up maandtermijn € 135,-), welke auto echter zakelijk door de onderneming is ingezet.

Al geïnvesteerd via crowdfunding? Beheer uw investeringen eenvoudig via Crowdfundpanel.
Projectnaam KonaCom Horecasoftware
Projectlink Ga naar project
Plaatsingsdatum 29-10-2015
Type financiering Lening
Streefbedrag € 20.000
Rente 8,00%
Looptijd (in maanden) 36 maanden
Branche ICT
Organisatievorm Vennootschap onder firma
Ontwikkelfase Start-up
Doel van investering Werkkapitaal

Wat is de aard van de activiteiten van de onderneming?;KonaCom online horecaspecialisten is in 2010 opgericht met als visie de veelvoud aan digitale informatie en mogelijkheden binnen de horeca begrijpelijk en toepaspaar te maken voor ondernemers uit het midden en kleinbedrijf. Onze focus lag voornamelijk bij de logiesvertrekkende bedrijven van Nederland en Nederlandstalige ondernemers in het buitenland. Wij zorgen ervoor dat uw accommodatie (Hotel, B&B, Camping, appartementencomplex, etc.) vindbaar is op internet met de juiste beschrijving in woorden en beelden, de juiste prijs, op de juiste kanalen en op het juiste moment.;Dit realiseren we door het leveren van de juiste softwareproducten welke allen met elkaar communiceren en door het geven van Consultancy en training on the job voor ondernemers/managers en medewerkers.;De periode 2010-2014 hebben wij voornamelijk nodig gehad voor het samenstellen en deels maken van onze softwarepakketten, opbouwen van een relevant netwerk van collega’s, contactpersonen bij de diverse bedrijven die online accommodaties verkopen zoals Booking.com, Expedia, Arke Travel, etc., leveranciers en potentiele klanten. Vanaf 2014 is de actieve verkoop begonnen en omzet en aantal klanten liggen ruim op budget.;Eind 2014 kwam er vraag vanuit de markt om een kassasysteem te leveren welke direct aan onze hotelsoftware gekoppeld kon worden. Wij hebben een uitvoerig onderzoek gedaan bij nagenoeg alle aanbieders van kassasystemen op de Nederlandse markt. Het werd ons erg duidelijk is dat er een verschuiving plaatsvind van de traditionele kassasystemen naar een nieuwe generatie leveranciers welke hoogwaardige software aanbied op gunstig geprijsde hardware. Een concept wat niet alleen ons heel erg aanspreekt, maar tevens de vele horecaondernemers die op zoek zijn naar een nieuw of vervangend kassasysteem.;Net als in onze accommodatie software willen wij enkel samenwerken met de beste uit dit segment. Zo zijn we terechtgekomen bij de iPad kassa leverancier Gastrofix uit Duitsland. Wij hebben de koppeling met onze software geregeld, de software vertaald naar het Nederlands en volledig aangepast aan Nederlandse wensen en wetgeving.;Na lancering van ons product bij de accommodatie verstrekkers begin 2015 werd het al snel duidelijk dat er voor dit systeem een grote behoefte is in de horecamarkt. Al snel hebben we het besluit genomen om de iPad kassa’s van Gastrofix niet alleen aan accommodatie verstrekkers aan te bieden maar aan alle horecaondernemers die een kassa willen hebben aan de bovenkant van de markt, zonder daar een aparte financiering voor te hoeven afsluiten.;Het duurzame aan onze producten is dat zowel de accommodatietak als de iPad kassa’s allen werken met maandelijkse abonnementen. Dit in combinatie met onze zeer persoonlijke en toegewijde dienstverlening maakt dat we niet af nauwelijks klanten verliezen dus maandelijkse inkomsten blijven behouden.;Waar wordt de financiering voor aangewend?;Onze financiering wordt geheel gebruikt om de iPad kassa tak goed in de markt te zetten.;Als eerste hebben wij een dealernetwerk nodig met een landelijke dekking. Wij zijn gevestigd in het zuiden van het land. Om snel en adequaat te reageren op aanvragen is het noodzakelijk een netwerk van specialisten te hebben welke samen een landelijke dekking hebben. Ook voor de potentiele klanten geeft dit een gerust gevoel wanneer zij weten dat er in het geval van problemen na installatie ook iemand snel ter plekke kan zijn. Wij hebben er voor gekozen om met wederverkopers te werken i.p.v. medewerkers in loondienst. Wij zijn van mening dat eigen ondernemers onze klanten met net zoveel passie als wij zelf benaderen en behandelen. Deze wederverkopers krijgen een vergoeding wanneer zij iets verkopen. Toch moeten wij investeren in deze personen. Wij voorzien allen van een website, visitekaartjes, folders, overig promotiemateriaal en de benodigde hardware om de kassa te demonstreren (iPad, iPod, router, printer en koffer waar alles ingaat).;Als tweede beginnen we een webshop voor kassabenodigdheden. Wij kopen onze hardware via onze contacten bij Gastrofix gunstig in. Voor onze kassa klanten hebben wij een webshop nodig voor kassarollen, printlint etc. Onze leverancier biedt echter een veel breder assortiment welke wij Europees gezien via een webwinkel kunnen en willen verkopen. Voor het professioneel neerzetten, inrichten en in de markt zetten van deze webshop moeten wij echter professionele hulp inschakelen.;Om voldoende leads (aanvragen) te genereren is een onderdeel van onze strategie het inzetten van Google Adwords campagnes. Het neerzetten en uitvoeren van deze campagnes heet echter een bepaalde aanlooptijd nodig voordat er een goede conversie uitkomt. Deze periode moeten wij voorfinancieren. Tevens willen wij financiële mogelijkheden hebben om middels gerichte uitingen in vakbladen (websites) onze naamsbekendheid te vergroten. Wij verkopen weliswaar de beste kassa binnen ons segment maar dat moeten anderen wel weten.;Om deze groei te kunnen realiseren zullen wij daarnaast moeten beschikken over een gezonde handelsvoorraad om onze aanvragen snel en goed te kunnen invullen. Als laatste ziet u onderstaand een Duitstalig productpresentatiefilmpje. Beelden zeggen meer dan woorden. Wij willen een Nederlandstalige versie laten maken voor op onze website, Youtube, Facebook en Linkedin.;Wat is uw ervaring in de branche?;Marc van Benthum, 44 jaar oud, samenwonend en 4 kinderen. 25 jaar horecaervaring voornamelijk als leidinggevende/vestiging/hotelmanager bij oa: Maison van de Boer partycatering, AC restaurants en hotels, Fletcher hotelgroep en Hotel Arcen. Door mijn ervaring heb ik een goed gevoel over de behoefte in de markt wat mij helpt zowel in mijn sales al consultancy gesprekken en het vinden van de juiste producten voor de ondernemer in kwestie. Mijn passie is mijn werk geworden en samen met Jaspar en de wederverkopers ben ik klaar om heel Nederland en België te laten kennismaken met onze dienstverlening.;Jaspar Steenman 29 jaar, vrijgezel. Naast het feit dat ik vanaf jongs af aan horeca ervaring heb opgedaan bij OA: Hilton, Center Parcs en als bedrijfsleider bij van meerdere zaken heb ik veel kennis binnen de IT. Ik heb 2,5 jaar gewerkt bij een IT bedrijf op het gebied van internet en ben bezig met een deeltijd HBO opleiding Informatica. Gedurende mijn school en loopbaan ben ik altijd betrokken geweest bij IT projecten zoals oa: Kassa installaties, websites maken, mailingcampagnes opzetten en het automatiseren van de dagelijkse taken en werkzaamheden.;Wat zijn de korte termijn vooruitzichten van de onderneming?;Onze accommodatie tak blijft een gezonde constante groei vertonen. We gaan aan de omzet een positieve wending geven door onze marge te vergroten. We hebben inmiddels zoveel kennis en kunde dat we op basis van “no cure no pay” afspraken kunnen maken met ondernemers welke ons resultaat positief zullen beïnvloeden. Ook in deze tak zullen begin 2016 twee nieuwe wederverkopers toetreden wat een gunstig effect op het resultaat zal hebben.;2015 is voor ons het introductiejaar van ons kassasysteem. We sluiten eind oktober af met 25 klanten. Met behulp van bovenstaande financiering gaan we 2016 met minstens 125 klanten afsluiten.;Onze webshop moet in 2016 een omzet van 25.000 euro kunnen halen. Hier zit een inkoop op van 75%.;Hoe is de globale organisatorische structuur van de onderneming?;2 Vennoten. Jaspar Steenman en Marc van Benthum.;Jaspar Steenman is hoofdverantwoordelijk voor de iPad kassa’s en verantwoordelijk voor de IT gerelateerde zaken van het gehele bedrijf. Naast zijn eigen installaties en setup van kassasytemen Hij stuurt de wederverkopers aan op het moment dat zij met de installatie en setup bezig zijn. Jaspar is tevens eindverantwoordelijk voor de websites, toekomstige webshop en alle overige technische zaken. Op kantoor wordt hij ondersteund door Rinia Kassim.;Marc van Benthum is hoofdverantwoordelijk voor de accommodatiesoftware. Tevens verantwoordelijk voor de sales en marketing van accommodatiesoftware en kassasystemen. In zijn rol stuurt hij de wederverkopers en leadpartners aan van de accommodatiesoftware en de wederverkopers van de kassasystemen op het moment dat zij in het verkooptraject zitten. Uiteraard voert Marc ook zelf actieve salestrajecten bij potentiele klanten uit.;Wat is globaal het omzetniveau van de onderneming?;• 2014 netto omzet € 18.905,-(enkele accommodaties als klant, in deze tijd hadden de beide Vennoten nog een vaste baan elders);• 2015 prognose netto omzet € 56.000,- op basis actuele cijfers t/m 30-9-2015;• 2016 prognose netto omzet € 161.370,-;Wij zijn feitelijk pas sinds mei 2015 voor 100% bezig met de zaak.;De omzetontwikkeling is van daaruit ook pas feitelijk in Q3 2015 definitief gestart met onze huidig productenmix (accommodaties en kassa’s vanaf mei 2015 volledig in de markt). Reeds nu kunnen wij uitzien op overschrijding van de aanvankelijk prognose voor 2015.;Waarom vraagt u de lening aan via Geldvoorelkaar.nl?;Crowdfunding spreekt ons 100% aan. Het concept waaraan eerst een toetsing van geldvoorelkaar.nl vooraf gaat en bij groen ligt op de site komt is al super. Dat vervolgens de markt kan bepalen of zij willen investeren is toch fantastisch. We zijn niet eens naar een bank gegaan. Boven staat voorop wie wij zijn en wat we kunnen. Dat willen we aan alle belangstellende vertellen.;Wat is uw eigen vermogen ten opzicht van het balanstotaal?;Wij hebben geen noemenswaardig eigen vermogen in de onderneming en hebben de onderneming afgelopen periode gefinancierd vanuit eigen middelen.;Is er voldoende cash flow om aan de verplichtingen te voldoen?;De liquiditeitsbegroting van 2016 geeft voldoende ruimte om aan onze aflossingsverplichting te voldoen. Daarbij hebben we de begroting nog behoudend ingezet.;Zijn er naast deze lening externe partijen die participeren in het verkrijgen van de benodigde middelen?;Nee, die zijn er niet.;Wat is onze tegenprestatie?;Naast de vaste afspraken over rente en aflossing hopen wij ook een paar belangstellenden uit ons vakgebied te bereiken. Omdat de financieringsaanvraag betrekking heeft op onze kassa’s willen we de aanbieding hier ook op richten.;Korting voor investeerders in ons project op aanschaf van setup en installatie van onze kassa + korting op de maandelijkse kosten;• bij investering > € 500,- een korting van 33% op de setup en installatiekosten van onze kassa + 10% korting op de maandelijkse kosten.;• bij investering > € 1.000,- een korting van 50% korting op de setup en installatiekosten van onze kassa + 20% korting op de maandelijkse kosten.;• bij investering > € 2.500,- gratis setup en installatie van onze kassa + 20% korting op de maandelijkse kosten.;Noot Geldvoorelkaar.nl: BKR score J voor Jasper Steenman. Uit nader onderzoek blijken er geen achterstanden/onregelmatigheden te bestaan. Onze verklaring voor deze score houdt mogelijk verband met een recente financiering aan firmant Jasper Steenman welke betrekking heeft op het aangaan van een autolease (VW Up maandtermijn € 135,-), welke auto echter zakelijk door de onderneming is ingezet.

Bron: Geldvoorelkaar d.d. 29-10-2015 Disclaimer: De beschrijving is letterlijk overgenomen van bovenstaande Bron en (eventueel) gecorrigeerd voor Persoonsgevens. Beek & Linden B.V. kan niet aansprakelijk worden gehouden voor de inhoud van deze beschrijving. Eigenaar van het project kan via Crowdfundmarkt een verzoek indienen om de beschrijving te verwijderen van deze pagina.

Platform Geldvoorelkaar
Platformlink Ga naar Geldvoorelkaar
Oprichtingsjaar platform 2010
Minimum investeringsbedrag € 100 per project
Investeringskosten Jaarlijkse succesfee 0,4% van uw investering

Lening - 8,00%

€86.900 / €110.000

Capital Circle

Lening - 5,10%

€7.000 / €35.000

Lenderspender

Lening - 8,25%

€103.500 / €225.000

Waardevoorjegeld

Lening - 8,50%

€75.212 / €174.912

Kapitaalopmaat

Lening - 6,00%

€245.000 / €250.000

Geldvoorelkaar

Aandelen

€59.400 / €60.000

Symbid