Social Impact Maker ontwikkelt badass producten die in onze branderij en bakkerij in de gevangenis gemaakt worden en tweede kansen bieden aan (ex-)gedetineerden. Met onze concepten hebben wij als doel om 500 levens te hebben veranderd in 2025. “It’s not once a criminal always a criminal. Het verleden bepaalt niet wie je bent, wat je ermee doet zegt alles.’' Investeer jij mee in tweede kansen? Lees het verhaal Investeerderservaringen Intro Daar sta je dan. Na maanden of jaren achter de tralies, eindelijk weer buiten. Je wilt die tweede kans aangrijpen, want je wilt niet meer terug de bak in. Maar ondertussen sta je daar met je enige bezittingen. Zonder huis, zonder werk en zonder plek om naar toe te gaan. Voor het merendeel van de gevangenen is dat een harde realiteit. Het hebben van werk helpt om niet te vervallen in oude patronen. De cijfers spreken voor zich; 47% van de ex-gedetineerden belandt binnen twee jaar (vaak zelfs binnen 72 uur) weer in de gevangenis. (Bron: Rijksoverheid) “It’s not once a criminal always a criminal. Het verleden bepaalt niet wie je bent, wat je ermee doet zegt alles." Wij geloven in een tweede en derde kans en dat de rol van werk daarin cruciaal is om je leven te veranderen. Social Impact Maker biedt gemotiveerde (ex-)gedetineerden een tweede kans. Dat begint in de gevangenis, waar we hen in onze eigen koffiebranderij en bakkerij een ambacht leren. Met trots worden er levens veranderende producten gemaakt met een unieke uitstraling. Vers gemaakt, gebrand én verpakt. Ook buiten de gevangenis begeleiden we (ex-)gedetineerden naar werk. Met onze innovatieve en sociale concepten hebben wij als doel om 500 levens te hebben veranderd in 2025. Onze merken zijn o.a. Zuivere Koffie, Guiltea en Jailbird Bakery. Wij leveren aan consumenten, horeca, groothandel en bedrijven. Om onze doelstelling te bereiken, is een groei van onze onderneming op verschillende vlakken nodig. Ondanks corona hebben we dit jaar veel stappen voorwaarts gezet. Maar er is meer nodig. Om onze merken te laten groeien en uit te breiden én zo nog meer ex-gedetineerden een tweede kans te bieden, zijn wij deze crowdfunding gestart. Wist je dat …. wij de allereerste koffiebranderij in een gevangenis ter wereld hebben? wij inmiddels 69 levens hebben veranderd? And still counting! ons slagingspercentage 87% is? wij naast koffie, ook thee hebben en dat wij de allerlekkerste producten uit onze bakkerij kunnen toveren? Waarom? Nederlandse gevangenissen zitten vol met gedetineerden, die vaak hun leven willen veranderen, maar niet weten hoe of het vertrouwen hebben dat het kan. Wij geloven dat iedereen recht heeft op een tweede en zo nodig derde kans. En helpen (ex)-gedetineerden resocialiseren en re-integreren. Belangrijk daarbij is het bouwen aan zelfvertrouwen, dat je de kracht geeft om dingen anders te doen. Wij kijken niet naar je verleden, maar naar je talenten. Oprichter Jemuel Lampe kwam op jonge leeftijd in aanraking met politie en justitie, hij vond 20 jaar geleden zijn heil en toekomst in koffie en in de bakkerij. Dat het hebben van een baan, of een vergrote kans daarop een significant verschil uitmaakt voor een succesvolle terugkeer in de maatschappij, daar weet hij alles van. Het vermindert de kans op recidive enorm (nu 47%). Jemuel wil met deze sociale onderneming iets terugdoen voor de maatschappij Social Impact Maker hoopt zo bij te dragen aan een veiligere en inclusieve samenleving. Wie zijn wij Wij werken met een klein team aan de verschillende concepten van Social Impact Maker. Jemuel Lampe (oprichter en creatief brein), Gertjan van Dam (betrokken ondernemer), Linda Tammerijn (van de operatie, marketing en communicatie), Diana Kruft (eventmanager en projectmanager met MVO-hart), Bas de Haan (de meest ondernemende finance manager die we kennen), salesduo Steve en Stephan, barista Jeroen vanuit de mobiele koffiekar en Bart en Marc die samen ons eigen uitzendbureau opzetten en tenslotte de financiële assistentie van Jana. Samen bundelen wij onze kennis en ervaring en zijn wij op missie om het verschil te maken voor een groep mensen die een tweede kans verdient. Wij zijn ervan overtuigd dat wij met onze concepten onze ambitie waar kunnen maken. Sociaal ondernemen en duurzaamheid Social Impact Maker is een social enterprise. Ook hebben wij een PSO-Trede 3 en het PSO 30+ certificaat op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). Dat betekent dat wij voldoen aan de eisen van PSO-Trede 3 én dat minimaal 30% van het personeelsbestand dat in dienst is, bestaat uit personen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Ook op het gebied van duurzaamheid proberen wij ons steentje bij te dragen en te kijken hoe de duurzaamheid in de keten kunnen verbeteren. Onze koffie is biologisch, fairtrade en de koffieverpakking is 100% recyclebaar. Daarnaast zijn onze koffiecups ook nog eens volledig composteerbaar en is de productie in Justitieel Complex Zaanstad volledig C02 neutraal. Wat is het plan? Onze innovatieve concepten zijn het middel om onze missie - 500 levens te hebben veranderd in 2025 – te realiseren. Het is eenvoudig, als onze omzet groeit kunnen wij meer mensen helpen, oftewel: impact first. Jij kan daarbij helpen! Wij zien dat het ons gelukt is om een mooie productlijn neer te zetten met een goede product-marktfit. Wij willen de komende periode gebruiken om merkbekendheid in de particuliere en zakelijke markt te vergroten. Ook willen wij nog een aantal grote bedrijven of supermarktketens aan ons binden. Wij willen dichter naar de consument door onze beschikbaarheid in koffiezaken te vergroten en in samenwerking met andere ondernemers koffiezaken te openen. Koffiezaken zijn immers de plek waar wij met ons hele assortiment terecht kunnen en ook werkgelegenheid kan worden gecreëerd. Als blik in de toekomst willen we meer concepten ontwikkelen en uitrollen naar andere gevangenissen om zo nog veel meer gedetineerden een vak te leren en een tweede kans te bieden. Waar staan we nu? Ons avontuur begon met Zuivere Koffie. In 2017 is de branderij in Justitieel Complex Zaanstad gestart. Op een unieke manier wordt sindsdien dagelijks gewerkt aan herstel onder het motto “binnen beginnen om buiten te blijven”. De productiecapaciteit was toen nog beperkt en de processen arbeidsintensief. Daar zijn inmiddels flinke stappen gezet. In de periode 2015-2019 heeft Zuivere Koffie meerdere koffiezaken gehad in Zaanstad. In 2019 is besloten om de focus te leggen van eigen koffiezaken naar B2B (horeca en bedrijven). De holding Social Impact Maker is opgericht om met meerdere verschillende merken, meer kansen voor (ex-) gedetineerden te creëren. In 2020 is het team uitgebreid met een Managing Director, Finance-, Projectmanager en Salesmedewerker. Inmiddels zijn de processen ingericht om te kunnen groeien en de productiecapaciteit verder te vergroten. Ook zijn nieuwe concepten ontwikkeld zoals Jailbird Bakery en Guiltea, de theelijn die we in samenwerking met vrouwengevangenis PI Nieuwersluis produceren om zo ook te werken aan het herstel van vrouwelijke (ex-)gedetineerden. Onze mobiele koffiekar kreeg een eigen standplaats voor de gevangenis in Zaanstad en met Zuivere Koffie College Tour gaven ervaringsdeskundige collega’s voorlichting aan middelbare scholieren. De voorbereidingen voor ons eigen uitzendbureau zijn in volle gang. Het salesteam gaat dagelijks op pad en bezoekt diverse retailers en (voor corona) horeca. Aangetrokken door de stoere design verpakkingen, overtuigd door de hoge kwaliteit van de producten en gecharmeerd van de sociale missie zijn de reacties op onze concepten unaniem positief en is de conversie van onze salesactiviteiten ontzettend hoog. Inmiddels zijn we huisleverancier van verschillende bedrijven. Van MKB tot een aantal grotere bedrijven zoals TheNextWeb, horeca en hotels. In de omgeving Amsterdam, Zaanstad, Alkmaar en Haarlem zijn we inmiddels goed vindbaar in winkels, speciaalzaken en supermarkten zoals Landmarkt en de Spar. Dit najaar behaalden we landelijke persaandacht met Zuivere Koffie in RTL Boulevard. Omdat we een tegengestelde ontwikkeling vertonen, omzetgroei i.p.v. daling, ontvangen wij geen coronasteun vanuit de overheid, terwijl onze (personeels)kosten die noodzakelijk zijn voor de volgende groeifase wel aanzienlijk toenamen. Dat betekent dat 2020 geen makkelijk jaar is geweest, maar wij hebben aangetoond dat wij kunnen omdenken in de crisis. Zo hebben we tijdens de eerste golf een webshop (www.koffiebranderijzuiverekoffie.nl) geïntroduceerd en hebben we ons vol ingezet op de ontwikkeling van geschenkpakketten voor thuiswerkers en de feestdagen. Dit is heel succesvol geweest en zorgde voor veelbelovende omzetcijfers. Gesterkt door het feit dat we voor dit alles nog nauwelijks gebruik hebben gemaakt van marketing èn het enorme onbenut potentieel van de bakkerij in de gevangenis zijn we enorm positief gestemd over ons bereik in 2021. Hoe kan je helpen en what’s in it voor jou? Om onze missie te bekrachtigen en onze ambitie in 2025 te behalen moeten we nu grote stappen zetten. We hebben een community van mensen nodig die onze missie steunen, samen met ons levens willen veranderen en structureel de recidive willen verlagen. Jouw commitment aan onze missie verdient natuurlijk een tegenprestatie! Je kan ons op twee manieren helpen. Doe je mee in de voorverkoop? Dan zijn er verschillende beloningen in ruil voor jouw bijdrage aan onze missie. Help je ons met een lening? Dan betalen we je de lening over 7 jaar met 3,5% jaarlijks rendement terug. Na een aflossingsvrij jaar start de aflossing waarbij de lening jaarlijks wordt afgelost. Zo hebben wij ruimte om te groeien terwijl jouw rente wel alvast opbouwt. Om je te bedanken zijn er verschillende beloningen, afhankelijk van het bedrag dat je inlegt. Deze variëren van gepersonaliseerde koffiemokken tot geschenkpakketten en van barista-workshops tot unieke rondleidingen in de gevangenis. Maar dat is niet alles! Iedereen die meedoet, maakt kans op de verloting van de fantastische prijs van een leven lang gratis koffie op je huisadres. Samen met jullie willen we minimaal €200.000 crowdfunden. Jij doet toch ook mee? Vanaf € 200.000 gecrowdfund: MEER IMPACT MAKEN door verder te groeien in Nederland met onze merken Zuivere Koffie, Guiltea en Jailbird Bakery. Focus op versteviging van de operatie, verdere uitbreiding van de productie, conceptontwikkeling en vergroten van de naamsbekendheid. Concrete activiteiten · Nationale en internationale merkactivatie door middel van campagnes €50K · Operationele verbeteringen en koppelingen tussen systemen en webshop €20K · Conceptontwikkeling bakkerij en productontwikkeling zoals nieuwe smaken cups, nieuwe concepten en giftboxen €30K · Opschalen van productiecapaciteit en voorraadfinanciering €100K € 400.000 gecrowdfund: NOG MEER IMPACT MAKEN Vanuit de zakelijke markt zien wij dat er veel vraag is naar de uitbreiding van het bakkerij assortiment. Ook willen we nieuwe concepten verkennen samen met de crowd en actief aan de slag met koffiezaken. Concrete activiteiten · Nieuwe werkzaal andere bajes voor meer impact €75K · Verder opschalen van productiecapaciteit, aanschaf extra oven €50K · Samenwerking koffiezaken en nieuwe mobiele kar €75K Maak ook impact en steun onze missie. Doe jij ook mee?

Investeert u bij meerdere platformen? Verkrijg automatisch inzicht in uw totale portefeuille met onze tool investID.
Projectnaam Meer goods uit de bajes
Projectlink Ga naar project
Plaatsingsdatum 15-02-2021
Type financiering Lening
Streefbedrag € 200.000
Rente 3,50%
Looptijd (in maanden) 84 maanden
Branche Detailhandel
Organisatievorm Besloten vennootschap
Ontwikkelfase Groei
Doel van investering Werkkapitaal

Social Impact Maker ontwikkelt badass producten die in onze branderij en bakkerij in de gevangenis gemaakt worden en tweede kansen bieden aan (ex-)gedetineerden. Met onze concepten hebben wij als doel om 500 levens te hebben veranderd in 2025. “It’s not once a criminal always a criminal. Het verleden bepaalt niet wie je bent, wat je ermee doet zegt alles.’' Investeer jij mee in tweede kansen? Lees het verhaal Investeerderservaringen Intro Daar sta je dan. Na maanden of jaren achter de tralies, eindelijk weer buiten. Je wilt die tweede kans aangrijpen, want je wilt niet meer terug de bak in. Maar ondertussen sta je daar met je enige bezittingen. Zonder huis, zonder werk en zonder plek om naar toe te gaan. Voor het merendeel van de gevangenen is dat een harde realiteit. Het hebben van werk helpt om niet te vervallen in oude patronen. De cijfers spreken voor zich; 47% van de ex-gedetineerden belandt binnen twee jaar (vaak zelfs binnen 72 uur) weer in de gevangenis. (Bron: Rijksoverheid) “It’s not once a criminal always a criminal. Het verleden bepaalt niet wie je bent, wat je ermee doet zegt alles." Wij geloven in een tweede en derde kans en dat de rol van werk daarin cruciaal is om je leven te veranderen. Social Impact Maker biedt gemotiveerde (ex-)gedetineerden een tweede kans. Dat begint in de gevangenis, waar we hen in onze eigen koffiebranderij en bakkerij een ambacht leren. Met trots worden er levens veranderende producten gemaakt met een unieke uitstraling. Vers gemaakt, gebrand én verpakt. Ook buiten de gevangenis begeleiden we (ex-)gedetineerden naar werk. Met onze innovatieve en sociale concepten hebben wij als doel om 500 levens te hebben veranderd in 2025. Onze merken zijn o.a. Zuivere Koffie, Guiltea en Jailbird Bakery. Wij leveren aan consumenten, horeca, groothandel en bedrijven. Om onze doelstelling te bereiken, is een groei van onze onderneming op verschillende vlakken nodig. Ondanks corona hebben we dit jaar veel stappen voorwaarts gezet. Maar er is meer nodig. Om onze merken te laten groeien en uit te breiden én zo nog meer ex-gedetineerden een tweede kans te bieden, zijn wij deze crowdfunding gestart. Wist je dat …. wij de allereerste koffiebranderij in een gevangenis ter wereld hebben? wij inmiddels 69 levens hebben veranderd? And still counting! ons slagingspercentage 87% is? wij naast koffie, ook thee hebben en dat wij de allerlekkerste producten uit onze bakkerij kunnen toveren? Waarom? Nederlandse gevangenissen zitten vol met gedetineerden, die vaak hun leven willen veranderen, maar niet weten hoe of het vertrouwen hebben dat het kan. Wij geloven dat iedereen recht heeft op een tweede en zo nodig derde kans. En helpen (ex)-gedetineerden resocialiseren en re-integreren. Belangrijk daarbij is het bouwen aan zelfvertrouwen, dat je de kracht geeft om dingen anders te doen. Wij kijken niet naar je verleden, maar naar je talenten. Oprichter Jemuel Lampe kwam op jonge leeftijd in aanraking met politie en justitie, hij vond 20 jaar geleden zijn heil en toekomst in koffie en in de bakkerij. Dat het hebben van een baan, of een vergrote kans daarop een significant verschil uitmaakt voor een succesvolle terugkeer in de maatschappij, daar weet hij alles van. Het vermindert de kans op recidive enorm (nu 47%). Jemuel wil met deze sociale onderneming iets terugdoen voor de maatschappij Social Impact Maker hoopt zo bij te dragen aan een veiligere en inclusieve samenleving. Wie zijn wij Wij werken met een klein team aan de verschillende concepten van Social Impact Maker. Jemuel Lampe (oprichter en creatief brein), Gertjan van Dam (betrokken ondernemer), Linda Tammerijn (van de operatie, marketing en communicatie), Diana Kruft (eventmanager en projectmanager met MVO-hart), Bas de Haan (de meest ondernemende finance manager die we kennen), salesduo Steve en Stephan, barista Jeroen vanuit de mobiele koffiekar en Bart en Marc die samen ons eigen uitzendbureau opzetten en tenslotte de financiële assistentie van Jana. Samen bundelen wij onze kennis en ervaring en zijn wij op missie om het verschil te maken voor een groep mensen die een tweede kans verdient. Wij zijn ervan overtuigd dat wij met onze concepten onze ambitie waar kunnen maken. Sociaal ondernemen en duurzaamheid Social Impact Maker is een social enterprise. Ook hebben wij een PSO-Trede 3 en het PSO 30+ certificaat op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). Dat betekent dat wij voldoen aan de eisen van PSO-Trede 3 én dat minimaal 30% van het personeelsbestand dat in dienst is, bestaat uit personen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Ook op het gebied van duurzaamheid proberen wij ons steentje bij te dragen en te kijken hoe de duurzaamheid in de keten kunnen verbeteren. Onze koffie is biologisch, fairtrade en de koffieverpakking is 100% recyclebaar. Daarnaast zijn onze koffiecups ook nog eens volledig composteerbaar en is de productie in Justitieel Complex Zaanstad volledig C02 neutraal. Wat is het plan? Onze innovatieve concepten zijn het middel om onze missie - 500 levens te hebben veranderd in 2025 – te realiseren. Het is eenvoudig, als onze omzet groeit kunnen wij meer mensen helpen, oftewel: impact first. Jij kan daarbij helpen! Wij zien dat het ons gelukt is om een mooie productlijn neer te zetten met een goede product-marktfit. Wij willen de komende periode gebruiken om merkbekendheid in de particuliere en zakelijke markt te vergroten. Ook willen wij nog een aantal grote bedrijven of supermarktketens aan ons binden. Wij willen dichter naar de consument door onze beschikbaarheid in koffiezaken te vergroten en in samenwerking met andere ondernemers koffiezaken te openen. Koffiezaken zijn immers de plek waar wij met ons hele assortiment terecht kunnen en ook werkgelegenheid kan worden gecreëerd. Als blik in de toekomst willen we meer concepten ontwikkelen en uitrollen naar andere gevangenissen om zo nog veel meer gedetineerden een vak te leren en een tweede kans te bieden. Waar staan we nu? Ons avontuur begon met Zuivere Koffie. In 2017 is de branderij in Justitieel Complex Zaanstad gestart. Op een unieke manier wordt sindsdien dagelijks gewerkt aan herstel onder het motto “binnen beginnen om buiten te blijven”. De productiecapaciteit was toen nog beperkt en de processen arbeidsintensief. Daar zijn inmiddels flinke stappen gezet. In de periode 2015-2019 heeft Zuivere Koffie meerdere koffiezaken gehad in Zaanstad. In 2019 is besloten om de focus te leggen van eigen koffiezaken naar B2B (horeca en bedrijven). De holding Social Impact Maker is opgericht om met meerdere verschillende merken, meer kansen voor (ex-) gedetineerden te creëren. In 2020 is het team uitgebreid met een Managing Director, Finance-, Projectmanager en Salesmedewerker. Inmiddels zijn de processen ingericht om te kunnen groeien en de productiecapaciteit verder te vergroten. Ook zijn nieuwe concepten ontwikkeld zoals Jailbird Bakery en Guiltea, de theelijn die we in samenwerking met vrouwengevangenis PI Nieuwersluis produceren om zo ook te werken aan het herstel van vrouwelijke (ex-)gedetineerden. Onze mobiele koffiekar kreeg een eigen standplaats voor de gevangenis in Zaanstad en met Zuivere Koffie College Tour gaven ervaringsdeskundige collega’s voorlichting aan middelbare scholieren. De voorbereidingen voor ons eigen uitzendbureau zijn in volle gang. Het salesteam gaat dagelijks op pad en bezoekt diverse retailers en (voor corona) horeca. Aangetrokken door de stoere design verpakkingen, overtuigd door de hoge kwaliteit van de producten en gecharmeerd van de sociale missie zijn de reacties op onze concepten unaniem positief en is de conversie van onze salesactiviteiten ontzettend hoog. Inmiddels zijn we huisleverancier van verschillende bedrijven. Van MKB tot een aantal grotere bedrijven zoals TheNextWeb, horeca en hotels. In de omgeving Amsterdam, Zaanstad, Alkmaar en Haarlem zijn we inmiddels goed vindbaar in winkels, speciaalzaken en supermarkten zoals Landmarkt en de Spar. Dit najaar behaalden we landelijke persaandacht met Zuivere Koffie in RTL Boulevard. Omdat we een tegengestelde ontwikkeling vertonen, omzetgroei i.p.v. daling, ontvangen wij geen coronasteun vanuit de overheid, terwijl onze (personeels)kosten die noodzakelijk zijn voor de volgende groeifase wel aanzienlijk toenamen. Dat betekent dat 2020 geen makkelijk jaar is geweest, maar wij hebben aangetoond dat wij kunnen omdenken in de crisis. Zo hebben we tijdens de eerste golf een webshop (www.koffiebranderijzuiverekoffie.nl) geïntroduceerd en hebben we ons vol ingezet op de ontwikkeling van geschenkpakketten voor thuiswerkers en de feestdagen. Dit is heel succesvol geweest en zorgde voor veelbelovende omzetcijfers. Gesterkt door het feit dat we voor dit alles nog nauwelijks gebruik hebben gemaakt van marketing èn het enorme onbenut potentieel van de bakkerij in de gevangenis zijn we enorm positief gestemd over ons bereik in 2021. Hoe kan je helpen en what’s in it voor jou? Om onze missie te bekrachtigen en onze ambitie in 2025 te behalen moeten we nu grote stappen zetten. We hebben een community van mensen nodig die onze missie steunen, samen met ons levens willen veranderen en structureel de recidive willen verlagen. Jouw commitment aan onze missie verdient natuurlijk een tegenprestatie! Je kan ons op twee manieren helpen. Doe je mee in de voorverkoop? Dan zijn er verschillende beloningen in ruil voor jouw bijdrage aan onze missie. Help je ons met een lening? Dan betalen we je de lening over 7 jaar met 3,5% jaarlijks rendement terug. Na een aflossingsvrij jaar start de aflossing waarbij de lening jaarlijks wordt afgelost. Zo hebben wij ruimte om te groeien terwijl jouw rente wel alvast opbouwt. Om je te bedanken zijn er verschillende beloningen, afhankelijk van het bedrag dat je inlegt. Deze variëren van gepersonaliseerde koffiemokken tot geschenkpakketten en van barista-workshops tot unieke rondleidingen in de gevangenis. Maar dat is niet alles! Iedereen die meedoet, maakt kans op de verloting van de fantastische prijs van een leven lang gratis koffie op je huisadres. Samen met jullie willen we minimaal €200.000 crowdfunden. Jij doet toch ook mee? Vanaf € 200.000 gecrowdfund: MEER IMPACT MAKEN door verder te groeien in Nederland met onze merken Zuivere Koffie, Guiltea en Jailbird Bakery. Focus op versteviging van de operatie, verdere uitbreiding van de productie, conceptontwikkeling en vergroten van de naamsbekendheid. Concrete activiteiten · Nationale en internationale merkactivatie door middel van campagnes €50K · Operationele verbeteringen en koppelingen tussen systemen en webshop €20K · Conceptontwikkeling bakkerij en productontwikkeling zoals nieuwe smaken cups, nieuwe concepten en giftboxen €30K · Opschalen van productiecapaciteit en voorraadfinanciering €100K € 400.000 gecrowdfund: NOG MEER IMPACT MAKEN Vanuit de zakelijke markt zien wij dat er veel vraag is naar de uitbreiding van het bakkerij assortiment. Ook willen we nieuwe concepten verkennen samen met de crowd en actief aan de slag met koffiezaken. Concrete activiteiten · Nieuwe werkzaal andere bajes voor meer impact €75K · Verder opschalen van productiecapaciteit, aanschaf extra oven €50K · Samenwerking koffiezaken en nieuwe mobiele kar €75K Maak ook impact en steun onze missie. Doe jij ook mee?

Bron: Crowdaboutnow d.d. 15-02-2021 Disclaimer: De beschrijving is letterlijk overgenomen van bovenstaande Bron en (eventueel) gecorrigeerd voor Persoonsgevens. Beek & Linden B.V. kan niet aansprakelijk worden gehouden voor de inhoud van deze beschrijving. Eigenaar van het project kan via Crowdfundmarkt een verzoek indienen om de beschrijving te verwijderen van deze pagina.

Platform Crowdaboutnow
Platformlink Ga naar Crowdaboutnow
Oprichtingsjaar platform 2010
Minimum investeringsbedrag € 5 per project
Investeringskosten Per transactie de kosten van iDeal

Lening - 8,00%

€575.250 / €975.000

Max Crowdfund

Lening - 6,50%

€0 / €80.000

Geldvoorelkaar

Lening - 8,00%

€0 / €180.000

Geldvoorelkaar

Lening - 6,00%

€48.000 / €60.000

Geldvoorelkaar

Lening - 6,50%

€196.000 / €200.000

Geldvoorelkaar

Lening - 7,50%

€0 / €25.000

Geldvoorelkaar

Hulp nodig bij uw zakelijke financiering?