OAMKB heeft inmiddels 37 succesvolle online accountants- en administratiekantoren over het land verspreid. Dit crowdfundingbedrag wordt aangewend voor de opstart van het nieuwe OAMKB kantoor in Eindhoven. Dit kantoor zal gerund worden met 3 andere OAMKB partners die ieder hun eigen expertise hebben. Adrie van Miltenburg is de bedrijfskundig adviseur binnen het kantoor. Tezamen bewerkstelligen de kantoren in Nederland een omwenteling in de, van nature traditionele, accountancy branche.;Beschrijving van de onderneming en de ondernemer;Mijn naam is Adrie van Miltenburg. De afgelopen jaren ben ik in verschillende branches werkzaam geweest als bedrijfskundige. Hierin zag ik de steeds terugkomende administratieve omslachtigheid die niet alleen foutgevoelig is, maar ook tijdrovend en daardoor duur. Het is zonde dat ondernemers met hun administratie niet verder komen dat die als een noodzakelijk kwaad te zien.;Als bedrijfskundige weet ik dat de administratie een schat aan management informatie herbergt. De kunst is alleen de relevantie informatie eruit te halen en die op een overzichtelijke manier met de ondernemer te bespreken. Dat vind ik het leukst van mijn vak. Ik sta ondernemers bij in hun ontwikkeling binnen het ondernemerschap. Zo ben ik gespecialiseerd in groei, overnames, new ventures.;Om dit te bereiken breng ik eerst de administratie op orde in een online software systeem. Elk overzicht is hier makkelijk uit te trekken. Deze systemen blijven zichzelf steeds weer verbeteren, wat ervoor zorgt dat de administratie voor ondernemers steeds makkelijker en sneller gaat. Dit maakt mijn werk uiteraard alleen maar makkelijker.;We hebben een 10x omdenken pamflet gemaakt waaruit blijkt dat we ervoor zijn om ondernemers succesvoller te kunnen laten ondernemen. Hierin staat bijvoorbeeld dat we van te voren een vast maandbedrag afspreken en dat bellen, mailen, appen tussendoor bij de prijs inbegrepen is, evenals de kwartaalbesprekingen en alle officiële aangiften uiteraard. Ondernemers zien in OAMKB een echte sparringpartner voor de hele bedrijfsvoering.;Dat binnen OAMKB alle disciplines vertegenwoordigd zijn die een ondernemer nodig heeft, maakt het voor ondernemers duidelijk dat kantoor Eindhoven onderdeel van een grote landelijke organisatie is, die eenvoudig door middel van hun contactpersoon in Eindhoven eenvoudig bereikbaar is.;Het mooie voordeel van OAMKB partner zijn, is dat ik net als mijn klanten ook ondernemer ben. Zij ervaren dit als een groot voordeel omdat ik hen heel goed begrijp en naast mijn eigen kennis en ervaring ook alle andere benodigde expertise bij de hand heb!;Afzetmarkt en concurrentie;Door de grote economische veranderingen moeten ondernemers nog sneller kunnen schakelen om tegemoet te kunnen blijven komen aan de veranderende wensen van de markt. Daar hoort overzichtelijk managementinformatie bij en professioneel advies.;Eindhoven en omgeving telt rond de 50.000 bedrijfsvestigingen waarvan bijna 91% van de bedrijven minder dan 100 werknemers in dienst heeft. Deze MKB bedrijven kunnen nog steeds vooral kiezen uit traditionele accountants- en/of administratiekantoren. De MKB bedrijven waar wij ons op richten bevinden zich in de nieuwe economie. Deze richt zich namelijk op verdere digitalisering, duurzaamheid en delen. Het toegang hebben tot producten in plaats van eigendom verkrijgen van producten is hierin opmerkelijk. Zo verschuiven ondernemingen van het verkopen van producten naar het leveren van diensten. Hier is het OAMKB concept precies op ontwikkeld: snelle digitale administraties, papierloos werken en er hoeft geen boekhouder of bedrijfsadviseur meer voor in dienst genomen te worden, boekhoudpakketten aangekocht: je hebt toegang tot de innovatieve software waarbij de adviseur de ondernemer persoonlijk bij staat, voor een vast, betaalbaar bedrag per maand.;Het is niet meer de belastingdienst die bepaalt of er nog werk is in de toekomst voor accountants- en administratiekantoren, het is de ondernemers zelf. Ondernemers willen alleen betalen als de geleverde dienst ook een meerwaarde voor hun bedrijf betekent. Ze zien niks in een jaarrekening die simpelweg een jaar te laat is, waardoor bijsturen niet meer mogelijk is. Door de toegenomen digitalisering hebben de traditionele accountants en administrateurs geen toekomst meer. Ondernemers eisen realtime inzicht in hun cijfers en iemand die hen begeleidt op financieel en bedrijfskundig gebied met prognoses en regelmatig persoonlijk contact, zodat ze snel kunnen inspelen op de veranderingen in de markt. Dit is de waarde toevoeging die OAMKB begrijpt en biedt. OAMKB is een innovatief bedrijf dat net als haar klanten blijft innoveren, ook in de toekomst om de meerwaarde voor ondernemers zo optimaal mogelijk te houden.;In 2015 begin ik met het bouwen van de omzet en in 2016 verwacht ik dat de omzet stijgt naar 52.000,-. Ik bouw dit uit binnen 5 jaar naar een omzet van 115.000.;Wat is de rechtsvorm van uw onderneming?;De onderneming zal de eerste jaren worden geëxploiteerd in de vorm van een eenmanszaak. Dat heeft nog steeds de meeste fiscale voordelen en zal een positief effect hebben op de belastingdruk en werkt dus gunstig voor de cash-flow.;Wat is uw verwacht omzetniveau?;2016 52.000;2017 85.000;2018 95.000;2019 105.000;Waarom vraag ik geld via Geldvoorelkaar.nl?;Crowdfunding is de manier voor MKB ondernemers om hun investeringen te financieren. Veel van mijn toekomstige klanten zal hier ook om gaan vragen. Met het aanvragen van mijn eigen lening wil ik dus alvast ervaring opdoen. Geldvoorelkaar is het platform dat met veel succes crowdfunding van de andere OAMKB kantoren en van klanten van OAMKB heeft gedaan.;Een mooie bijkomstigheid is dat crowdfunding ook een marketingtool is: mensen in Eindhoven en omstreken krijgen er alvast weet van dat ik gestart ben en wel op een innovatieve manier.;Wat is mijn tegenprestatie?;Naast uiteraard de vaste afspraken met betrekking tot het aflossen van de financiering en de rente van 8 % wil ik u een tegenprestatie bieden voor het vertrouwen dat u in mij als startende ondernemer toont. Voor elke bijdrage van €500,- tot €1000,- krijgt u van mij begeleiding bij uw crowdfundingaanvraag. Voor elke bijdrage van €1000,- of meer richt ik uw digitale administratie in en krijgt u 6 maanden de automatische verwerking van uw administratie gratis.

Beleg je ook anders dan via crowdfunding? Beheer je totale portefeuille op 1 centrale locatie met onze tool investID.
Projectnaam OAMKB Meierijstad
Projectlink Ga naar project
Plaatsingsdatum 26-08-2015
Type financiering Lening
Streefbedrag € 20.000
Rente 8,00%
Looptijd (in maanden) 60 maanden
Branche Dienstverlening
Organisatievorm Eenmanszaak
Ontwikkelfase Startend
Doel van investering Werkkapitaal

OAMKB heeft inmiddels 37 succesvolle online accountants- en administratiekantoren over het land verspreid. Dit crowdfundingbedrag wordt aangewend voor de opstart van het nieuwe OAMKB kantoor in Eindhoven. Dit kantoor zal gerund worden met 3 andere OAMKB partners die ieder hun eigen expertise hebben. Adrie van Miltenburg is de bedrijfskundig adviseur binnen het kantoor. Tezamen bewerkstelligen de kantoren in Nederland een omwenteling in de, van nature traditionele, accountancy branche.;Beschrijving van de onderneming en de ondernemer;Mijn naam is Adrie van Miltenburg. De afgelopen jaren ben ik in verschillende branches werkzaam geweest als bedrijfskundige. Hierin zag ik de steeds terugkomende administratieve omslachtigheid die niet alleen foutgevoelig is, maar ook tijdrovend en daardoor duur. Het is zonde dat ondernemers met hun administratie niet verder komen dat die als een noodzakelijk kwaad te zien.;Als bedrijfskundige weet ik dat de administratie een schat aan management informatie herbergt. De kunst is alleen de relevantie informatie eruit te halen en die op een overzichtelijke manier met de ondernemer te bespreken. Dat vind ik het leukst van mijn vak. Ik sta ondernemers bij in hun ontwikkeling binnen het ondernemerschap. Zo ben ik gespecialiseerd in groei, overnames, new ventures.;Om dit te bereiken breng ik eerst de administratie op orde in een online software systeem. Elk overzicht is hier makkelijk uit te trekken. Deze systemen blijven zichzelf steeds weer verbeteren, wat ervoor zorgt dat de administratie voor ondernemers steeds makkelijker en sneller gaat. Dit maakt mijn werk uiteraard alleen maar makkelijker.;We hebben een 10x omdenken pamflet gemaakt waaruit blijkt dat we ervoor zijn om ondernemers succesvoller te kunnen laten ondernemen. Hierin staat bijvoorbeeld dat we van te voren een vast maandbedrag afspreken en dat bellen, mailen, appen tussendoor bij de prijs inbegrepen is, evenals de kwartaalbesprekingen en alle officiële aangiften uiteraard. Ondernemers zien in OAMKB een echte sparringpartner voor de hele bedrijfsvoering.;Dat binnen OAMKB alle disciplines vertegenwoordigd zijn die een ondernemer nodig heeft, maakt het voor ondernemers duidelijk dat kantoor Eindhoven onderdeel van een grote landelijke organisatie is, die eenvoudig door middel van hun contactpersoon in Eindhoven eenvoudig bereikbaar is.;Het mooie voordeel van OAMKB partner zijn, is dat ik net als mijn klanten ook ondernemer ben. Zij ervaren dit als een groot voordeel omdat ik hen heel goed begrijp en naast mijn eigen kennis en ervaring ook alle andere benodigde expertise bij de hand heb!;Afzetmarkt en concurrentie;Door de grote economische veranderingen moeten ondernemers nog sneller kunnen schakelen om tegemoet te kunnen blijven komen aan de veranderende wensen van de markt. Daar hoort overzichtelijk managementinformatie bij en professioneel advies.;Eindhoven en omgeving telt rond de 50.000 bedrijfsvestigingen waarvan bijna 91% van de bedrijven minder dan 100 werknemers in dienst heeft. Deze MKB bedrijven kunnen nog steeds vooral kiezen uit traditionele accountants- en/of administratiekantoren. De MKB bedrijven waar wij ons op richten bevinden zich in de nieuwe economie. Deze richt zich namelijk op verdere digitalisering, duurzaamheid en delen. Het toegang hebben tot producten in plaats van eigendom verkrijgen van producten is hierin opmerkelijk. Zo verschuiven ondernemingen van het verkopen van producten naar het leveren van diensten. Hier is het OAMKB concept precies op ontwikkeld: snelle digitale administraties, papierloos werken en er hoeft geen boekhouder of bedrijfsadviseur meer voor in dienst genomen te worden, boekhoudpakketten aangekocht: je hebt toegang tot de innovatieve software waarbij de adviseur de ondernemer persoonlijk bij staat, voor een vast, betaalbaar bedrag per maand.;Het is niet meer de belastingdienst die bepaalt of er nog werk is in de toekomst voor accountants- en administratiekantoren, het is de ondernemers zelf. Ondernemers willen alleen betalen als de geleverde dienst ook een meerwaarde voor hun bedrijf betekent. Ze zien niks in een jaarrekening die simpelweg een jaar te laat is, waardoor bijsturen niet meer mogelijk is. Door de toegenomen digitalisering hebben de traditionele accountants en administrateurs geen toekomst meer. Ondernemers eisen realtime inzicht in hun cijfers en iemand die hen begeleidt op financieel en bedrijfskundig gebied met prognoses en regelmatig persoonlijk contact, zodat ze snel kunnen inspelen op de veranderingen in de markt. Dit is de waarde toevoeging die OAMKB begrijpt en biedt. OAMKB is een innovatief bedrijf dat net als haar klanten blijft innoveren, ook in de toekomst om de meerwaarde voor ondernemers zo optimaal mogelijk te houden.;In 2015 begin ik met het bouwen van de omzet en in 2016 verwacht ik dat de omzet stijgt naar 52.000,-. Ik bouw dit uit binnen 5 jaar naar een omzet van 115.000.;Wat is de rechtsvorm van uw onderneming?;De onderneming zal de eerste jaren worden geëxploiteerd in de vorm van een eenmanszaak. Dat heeft nog steeds de meeste fiscale voordelen en zal een positief effect hebben op de belastingdruk en werkt dus gunstig voor de cash-flow.;Wat is uw verwacht omzetniveau?;2016 52.000;2017 85.000;2018 95.000;2019 105.000;Waarom vraag ik geld via Geldvoorelkaar.nl?;Crowdfunding is de manier voor MKB ondernemers om hun investeringen te financieren. Veel van mijn toekomstige klanten zal hier ook om gaan vragen. Met het aanvragen van mijn eigen lening wil ik dus alvast ervaring opdoen. Geldvoorelkaar is het platform dat met veel succes crowdfunding van de andere OAMKB kantoren en van klanten van OAMKB heeft gedaan.;Een mooie bijkomstigheid is dat crowdfunding ook een marketingtool is: mensen in Eindhoven en omstreken krijgen er alvast weet van dat ik gestart ben en wel op een innovatieve manier.;Wat is mijn tegenprestatie?;Naast uiteraard de vaste afspraken met betrekking tot het aflossen van de financiering en de rente van 8 % wil ik u een tegenprestatie bieden voor het vertrouwen dat u in mij als startende ondernemer toont. Voor elke bijdrage van €500,- tot €1000,- krijgt u van mij begeleiding bij uw crowdfundingaanvraag. Voor elke bijdrage van €1000,- of meer richt ik uw digitale administratie in en krijgt u 6 maanden de automatische verwerking van uw administratie gratis.

Bron: Geldvoorelkaar d.d. 26-08-2015 Disclaimer: De beschrijving is letterlijk overgenomen van bovenstaande Bron en (eventueel) gecorrigeerd voor Persoonsgevens. Beek & Linden B.V. kan niet aansprakelijk worden gehouden voor de inhoud van deze beschrijving. Eigenaar van het project kan via Crowdfundmarkt een verzoek indienen om de beschrijving te verwijderen van deze pagina.

Platform Geldvoorelkaar
Platformlink Ga naar Geldvoorelkaar
Oprichtingsjaar platform 2010
Minimum investeringsbedrag € 100 per project
Investeringskosten Jaarlijkse succesfee 0,4% van uw investering

Lening - 5,50%

€0 / €750.000

Geldvoorelkaar

Lening - 7,50%

€255.200 / €290.000

Geldvoorelkaar

Lening - 6,50%

€0 / €276.000

Geldvoorelkaar

Lening - 6,50%

€0 / €975.000

Geldvoorelkaar

Lening - 3,00%

€24.520 / €30.650

Lendahand

Lening - 7,00%

€65.000 / €250.000

Kapitaalopmaat

Hulp nodig bij uw zakelijke financiering?